Saturday, June 12, 2010

tukar2..tukar mood..hehe



TADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
new layout for u..
hehehe..

saje tukar mood jadi layan blues sikit..
ujan2..sejuk2..gelap2..layan dow..

weather change..so do i..human generally..so i choosed rainy layout..Pehh..jiwang r plak!
aku baru jek balik dari pantai aceh..buat barbeQ kat situ..best gak..tepi pantai mengadap selat melaka..ngan angin..tgk kapal lalu..hehe.. makan memang x hengat r..sotong, udang, ayam n ikan sume aku bedal sampai sengkak..best2!

mase tgh bakar membakar, imam kol..duh, rindu siot kt my bro nih..again, mcm2 r nasihat yg die bagi..tp lebey banyak gado dari nasihat menasihati..kalau ckp ngan imam, x gado memang x sah..kekadang betoi pun ape die ckp..tp aku ni ego tinggi sgt..xde nye aku nak ngaku yg die betoi..nak gak aku bidas2..last2, gado..hehe..

first, nk ucap congratz la kt imam sebab da dapat keje kat batu kawan, penang..murah rezeki ko kan imam..baru je abes study, konvo pun blom agi, tapi da dapat keje..alhamdulillah..aku tumpang appy untuk ko...ingat x dulu kite penah borak2 sal keje? ko ckp ko risau takut x dpt keje..tapi aku ckp yang rezeki tu ade kat mana2..insyaAllah kalau ko rajin doa, Allah mudahkan rezeki ko..rezeki tu sume Allah da atur..kite ni doa n usaha je..xyah nak risau..kalau x dapat, anggap je xde rezeki, then usaha n usaha agi sampai dpt..

aku pun arap rezeki aku murah cm imam gak..cepat2 dapat keje..cepat2 dapat simpan duit nak gi mekah..lately, aku sangat rindu mekah n madinah..dua tahun lepas gi sana..skg ase nak pegi agi..nak sangat2..rindu teramat nak tgk kaabah..first time tgk kaabah 2 thn lepas, x tergambar perasaan..rasa kagum yang teramat..n ade satu perasaan indah yg aku sndiri xley nak cakap cane..kena ase sendiri..huhu.. Ya Allah, murahkan rezeki aku supaya aku dapat jejakkan kaki di rumahMU lagi..amiinn~~

dah alang2 menulis ni, nak tulis sal die..ok, aku warning siap2..aku tulis kt sini sbb aku nak luahkan or share something..aku bukan nak menunjuk nunjuk or ape2 yang negatif..aku x soh sape2 baca..aku x paksa sape2 follow belog aku nih..this is more to my diary la..tapi aku tetap limitkan bila nak menulis tuh..so kalau korg ase ape yang ade kt sini sangatla buat korg ase menyampah, then xyah baca..aku x penah nak jadi the best blogger ke, nak ade follower berjuta juta ke..im writting juz for me n kekadang pas tulis kt sini aku ase lega n appy..tu je niat aku berblogging..

ok, back to 'pasal die'..baru2 ni aku ada buat sesuatu kat die n aku dapat korek sikit benda yg die sendiri x penah gitau aku..n from that, aku ase aku bertuah sebab ade die dalam hidup aku skg..dulu aku x penah nampak die..setahun blaja same ngan die, aku xtau sangat sal die..and skg da dekat 4 tahun kenal, baru aku tau perasaan die n perangai die..baru aku mule nampak die n aku sedar something special sal die..after 4 years..huhu..kalau aku, aku sendiri asenye x sanggup nak tunggu hampir 4 tahun..aku x sangka ade agi orang cam die.. aku ase bersyukur sangat sebab Allah bagi die kat aku..insyaAllah aku nak ade pengakhiran yg baik ngan die..happy ending bak kate org kg aku..selalu doa ke arah itu..even skg ni we r having long distance relationship, aku tetap appy..aku x kesah kalau die jauh..aku x kesah kalau jarang jumpe..aku x kesah kalau x dating..asalkan aku tau ati die camne n die pun tau ati aku..thats more than enough..die slalu support aku..walau ape pun yg jadi, aku tau aku ade die yg bley terime sume..hopefully..


DIA






No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..