Wednesday, June 9, 2010

biodata diri


nama: nur atiqah bt mohd yusof
umur: biarlah rahsia
alamat: 162, jalan ****, kg ****, 42*** pelabuhan klang, selangor darul ehsan
makanan kegemaran: cili padi
minuman kegemaran: air xde kaler
hobi: membuat onar
cita2: cikgu tp x layak..da tukar jadi food technologist.
moto hidup: lepak2 result gempak [tapi moto ni x penah jadi kenyataan..lepak2 mmg slalu da aku amalkan tapi bab gempak tu setakat ni xde rezeki agi]


fuyyoOo..lebey kurang camni r biodata diri yg dulu mase kicik2 skola rendah aku slalu buat..sampai skola menegah pun aku buat gak asenye..sanggup tu petang2 kayuh beskal gi kedai cari buku kecik cantik ade gambar barbie kelip utk buat buku biodata diri..duuhh~~ jiwa pompuan upenye aku dulu..pastu gi skola, pas2 kat kawan2 soh deme tulis biodata diri..bile da penuh, ase puas ati pastu compare2 sape buat agi cantik..ade yang tulis ngan pen kaler2, gune kaler pensel, lekat gamba2 paling comei, ucapan2 mcm 'semoga berjaya sayang awak slalu keep in touch'..padahal skg ni masing2 pun bukan keep in touch..ntah da ke mane2 da sume..bersepah2..haha..kalau yg lelaki tu slalunye memang huduh bebenor r..tulis gune pensel jek..tahan r 3 4 bulan pastu da lenyap..ha, mase ni r boley gune taktik konon2 nak amek biodata diri sume kwn2 kelas, padahal nak fokus kt sorang mamat tu je kn..giler gatal!! kecik2 baju pun mak yg iron kan ade ati nak suke2 minat2 kt org..cet~

semenjak 2 menjak ni aku banyak jumpe balik kawan2 skola rendah aku kt fb..best dowh mengimbau kenangan zmn kanak2 ribena..pastu dpt tgk perubahan2 kt diorang nih..yg dulu kicik comei skg da tembam..yg dulu tembam skg da slim melim pun ade..yg dulu selekeh pandang seblah mate pun x hingin, skg da ensem/cun kalah fahrin ahmad/tiz zaqiyah..

aku ni plak ade mslh sikit bab2 nak igt org nih..kalau nak soh aku igt name, baek lupekan je la..name dila yg dok tido skatil, makan sepinggan, blaja sebuku, meronggeng semotor ni pun kekadang aku leh lupe..tapi kalau tgk muke, insyaAllah aku bley igt balik..but unexpectable, sume yang lain2 igt aku..peh, bapak malu aku..bile diorang tego dgn beriya2, tetibe aku kena tanye 'ni said yg mane 1 ea?'..terus r kuar ayat2 sadis 'tudia da x hengat kt aku..sombong hang la ni no..kawan2 lama dilupakan..aku tau la aku x hensem hang x pasan'..pulak~~ bukan sbb hang x hensem r..tp otak aku yg ade prob nak igt name..ha, kalau nk aku kenal, boh gambo pasport kt profile picture..ekeke~

kepada kwn2 skola rendah aku skskl, selamat kembali bertemu..hah, kuar da ayat poyo aku..kalau ade sape2 antara korg dulu yg penah jadi mangsa buli aku, sorry naik lori byk2 la ea..dulu aku memang nakal sikit..slalu sorokkan beg orang, campak kasut org kt bawah blok, tumbuk org..sorry dowh..skg ni aku da insap..betoi x tipu..

ok, got to go..mau gi lab..daa~~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..