Wednesday, June 9, 2010

hari ini..

Assalamualaikum wbt..

first of all, aku nak ucapkan takziah kepada kawan aku ahmad saifuddin omar @ din yg baru je kehilangan atuk tersayang pagi tadi..tgh dok dlm lab, tetibe dapat mesej dr din..banyak2 bersaba ea din..jom kite same2 doakan semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 yang beriman..amiinn~~

malam ni result bakal dipaparkan..pukul 12 am..aku sedang bersedia untuk menghadapi heart attact..pas tgk result nti, mesti aku akan ase menyesal sangat2 sebab terlebey berpoye poye, meronggeng, terbongkang, merendek sem lepas..pastu mule menanm azam untuk menjadi pelajar paling rajin di alam semesta sem depan..tapi bile da mule kuliah nati, perangai cam tuuuuuuuuu jugak..x berubah pun..hampeh~~ itulah yg terjadi setiap sem..so jgn salahkan ibu mengandung ye..sila salahkan diri sendiri sebab ketegaq sgt nak dok dalam perut ibu mengandung..

arini jugak aku jatuh muflis..moto aku buat hal la plak di zaman kegawatan ni..150 hengget kena charge..aku yg da sedia kering ni, bertambah kontang..nampaknye pasni tiap2 ari kena bawa bekal nasi lemak singgit gi lab sampai badan pon da berlemak2,paw mak aku seari singgit utk buat isi minyak..korang2 x simpati ke dgn aku? kalau simpati, silalah bank in duit ke akaun bank islam or maybank aku..x pon, bagi je direct by hand kt aku..dapat pahala..

papai~~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..