Friday, June 11, 2010

aku x kan berhenti..say no tu putus asa..

Now me currently at lab 204 fsg uitm shah alam Malaysia..stil in the same procedure..filtration..huhu..idong aku da perit da ni ngan bau garlic..huhu.. juz got my sem 6 result..tu pun zainul yg cek..aku malas bangat mau tengok..sbb aku akan kuciwa…huhuhuhu..

Sem 5 punyer result dah sememangnye teruk..tup2 sem 6 punyer agi teruk! Aduh..da jatuh ditimpa tangga batu pulak..ingatkan result sem 5 paling teruk..skg ni aku buat rekod baru la pulak..haisy..tiqah..tiqah..camana ni? Apa nk jadi ni??tu r ketegaq biji sangat..oqang dok suquh jadi qajin, tapi hang dok malaih2 lagutu gak..

Tapi ape2 pon syukur Alhamdulillah sbb xde yang fail..kecuakan tertinggi kat evt @ occupational safety n health..aku bajet fail..sebab aku ade mase seari jek nak kaver 12 chapter mase exam aritu..dah tu aku merepek meraban x tentu hala plak mase jawab exam..sesat2 ntah ke mane dah..dan dengan banggenye kuar awal dari dewan exam sebab dah x tau nak goring ape..fuh, sesungguhnye aku amat bersyukur padaMU ya Allah..huuuuuuuuuuuuuu~

And lucky gak coz I got A- for my proposal..alhamdulillah again..

So next sem ape cer tqah? Arap2nye bile dok umah ni, aku akan jadik rajin bile mak aku selalu bebel kat aku..huhuhu..xpe tqah xpe..skali skala dok kat bawah ape salahnye..baru sedar diri sape..kalau slalu sangta kt atas, mungkin aku yg x kuat iman ni boley ade perasaan bongkak ke, takbur ke, bangga diri ke kan?ade hikmahnye insyaAllah..yg penting, jgn putus asa..terus melangkah dan melangkah..

Aku takkan berhenti..

Walau jasadku lumpuh..

Walau sayapku patah..

Walau impianku hancur..

Aku akan tetap melangkah maju..maju..maju..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..