Wednesday, June 2, 2010

si polan bin si polan

duuhh~~~ aku teringat kt membe aku sorg ni r.. kwn2 panggil die imam..name die saripdin..hehe..kidding..sharifuddin..

imam da abes blaja..da xde kat uitm da..adoi..kurg sorg kawan gado aku..imam da mcm abg aku sendiri..die r slalu wat wake-up call kt aku..pasni kena 'bangun' sendiri r nampaknye..alarm aku da xde..hahaha...

die slalu bebel mcm makcik kiah kat aku bile aku senang sangat percaye kt org..die slalu mara aku..die slalu perli2 aku..die slalu nasihat sinis2 kat aku..die slalu mengata aku depan2..die slalu main2kan aku..dia slalu panggil aku cik lam (stand for lampi) and makcik bel (stand for bebel)..die penah baling bola kat aku sampai aku jatuh n jeans aku koyak..

tapi......

kalau aku lapa, die slalu masakkan untuk aku..kalau aku stress, die slalu ckp bende2 yg positif..mase aku launch produk yogurt, die datang ase walaupon die x suke yogurt.. mase moto aku kena rantai ngan warden kolej sbb park merata, die bagi pinjam moto die..mase aku demam sbb redah hujan balik kolej, die carikan soya panas untuk aku..mase aku serabut ngan test yg berlambak2, die tlg aku jage kedai..mase aku nak balik kolej mlm pas gi pameran buku kt pwtc, die bagi pinjam sweater..mase kitorg nak balik terengganu, die bawakan aku bekal sup..mase aku majok ngan die sbb die mara aku, die pujuk aku walaupun die tgh serabut ngan thesis...mase aku kena tinggal sorg2 kt kedai, die datang bawa jambu untuk aku..

wah..baik gak imam rupenye..walaupun kekadang sengaja nak buat aku sakit ati..hahaha..

weyh imam..bile ko nk dtg shah alam? adik2mu merinduimu... jangan lupe gpms sampai bile2.. perjuangan belum berakhir~~




me with imam..perlulah ko bangge ye masuk blog aku..hahaha~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..