Friday, June 11, 2010

kebetulan / Allah nak tunjuk kot..


Assalamualaikum wbt..
ade banyak benda aku nak share kt sini..tapi skg ni aku masih penat giler..semalam gi kL..my big bro buat kenduri doa selamat kt masjid kg baru..midnite baru sampai umah..nak cek result, tapi xley plak..masih diproses..apekah? kate 10 jun 12 pm da leh cek..huhu..aku dr bersemangat giler terus ase malas nak amek tau da..arini pun aku akan menghabiskan sepanjang ari kat lab..malas r mok pikir sal result gik..huhu..

unexpected, mase kat masjid semalam, terserempak dgn my sedara..nenek n atuk sedara with their children (sepupu sepapat mak aku)..nk guess what? diorang kat masjid tu sebab nikahkan anak pompuan bongsu diorang yg berumo 18 tahun without telling anybody! my mom pun xtau..my nenek (kakak sulung ayah pengantin) pun xtau..kebetulan yg teramat boleh terserempak dgn diorang sbb diorang mmg dok kat kg baru..the question here is, "why so sudden?"..the girl baru lepas SPM tahun lepas..patutnye skg mase utk sambung belajar..tapi kalau dah tu yg die nak n famili restu, kite doakan je la die bahagia hingga akhir hayat kan? tapi cam x best la sebab kawen sedara mara x de..kenduri kendara xde..kawan2 xde..x diraikan..huhu..kalau aku, mesti agak terkilan..eh, aku plak yg lebey..isy, bia la kt diorg..maybe they have their own reason..hmm..

aku da layan cite lagenda budak setan..tapi nati la aku cite eh..tangan ni pun dipaksa paksa je utk menaip..ase melayang2..penat sangat..jap gi kat lab kompom tertido2 sementara tunggu garlic aku filter..atoiyai~

papai~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..