Saturday, June 5, 2010

harap dipermudahkan


assalamualaikum wbt..

me currently at dila's house..kt puchong..semalam pas zohor, ikut dila balik umah die..kitorg dr lab..sbb esok mama n abah angkat dila nak dtg kL, bawa kitorg gi melaka..ade kenduri meminang kot kalau x salah..mama n abah angkat dila merangkap makcik n pakcik angkat aku..sbb mama angkat aku n mama angkat dila adik bradik..so secara automatiknye, aku n dila adelah sepupu angkat..kah kah kah..complicated betoi susr galur famili yg aku cipta sndiri ni..haha..mama n papa angkat aku x ikut same..so aku menumpang kasih syg la ngan mama n abah dila..haha..rindu pia..pia my adik angkat yg umo 2 thn..tapi cakap tgganu pekat beb..aku pun kena blaja ckp tgganu ngan die..layan pia mmg best..mulut becok n comei..x saba nak jume pia esok..hehe..

bile aku da mule masuk lab ni, masa utk enjoy memang da xde..mase yg ade utk aku rest je..da mcm org gi keje..kuar pagi, balik petang..penat seyh..tapi better aku berkorban skg ni sementara aku x buat ape kt umah..dr aku kelam kabut mase da mule klas nti, agi parah..mane ngan nak buat lab report, nk gi kelas, nak siapkan asemen, nak study utk test n kuiz yg berlambak2..xpela penat sikit skg..janji aku x terseksa nti..haha..poyo je ayat..

esok dpt la kuar dr kL..itupun atas ehsan famili angkat yg sanggup angkut kitorg dn menyendatkan agi kete diorg..duit da abes..kalau nak gi meronggeng sndiri, mmg x dapat r nk kuar dr kL..x saba nk gi jenjalan..yeay~~~

Ya Allah, Kau permudahkanlah urusan aku..Projek akhir aku, study aku..Kau lancarkan semua untuk aku Ya Allah..Kau kuatkan luaran dan dalaman aku, untuk menghadapi dugaan dan cabaran dunia..amin ya rabbalalamin~~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..