Saturday, June 19, 2010

nothing much..just an update

Assalamualaikum wbt..

Da 2 ari x update belog..hehe..baru 2 ari je pun da kecoh..huhu..xde ape yg boley aku update..so better silent kejap..

28-30 jun ni aku ade kem kat pangkor..Team Building, under GPMS cawangan khas UiTM Shah Alam..MT, exco n sekreteriat akan terlibat..mase program tu nanti, farid @ pengarah program da lantik aku untuk jadi ketua AJK makanan..2 ari lepas aku da sediakan menu and costing and da send pun kat farid..hopefully ok la..but then, aku still cuak agi nih..aku x biasa masak untuk ramai2 org ni..ade r dalam lebey kurang 40 orang..seyes aku x pandai nak bajet..tapi da orang bagi tanggungjawab, buat je la kan..kalau takut2, sampai bile pun aku x cube and xtau kat mane kelemahan aku..mungkin first time ni, aku akan kena kritik kaw2 punyer..huhu..xpe la..aku akan cube bersedia mental n fizikal..bukan ape, walaupun kebanyakan MT and exco ni membe2 je..sume kenal n kekadang lepak same2, tapi kalau bab keje, no kompromi..waktu post mortem tetap akan kena abugin jugak if buat salah..wuwuwu~~

My holiday tinggal 2 minggu saje lagi..then, my sem 7 start..ari kames n jumaat lepas aku x gi lab sebab lab coat aku kat dila, n die plak x pegi..ari isnin ni baru nak pegi semula..tapi my fren cakap, lab da penuh..da ramai yg ade..ah!!! rimas! Dulu bape ketul sangat manusia yg ade..senang nak buat keje..tapi skg ni da kena berebut instrument la pulak..adoi..benci2! skg ni aku tawakal je..arap sangat fyp aku ni x de problem sangat..boley siap pada masa yg ditetapkan..risau jugak..aku x nak extend semata-mata sebab projek je..

To all my coursemate, selamat memulakan sem 7, sem terakhir kite kat uitm..selamat membuat n menyelesaikan fyp..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..