Sunday, October 24, 2010

sakit itu penghapus dosa..sabar~

Assalamualaikum wbt..

Semalam demam panas aku datang balik..huhu..sempat siapkan report seminar je..tghari aku dah sakit kepala sgt2 n suhu badan da naik..aku tido je sampai petang..bangun untuk solat pastu baring semula..makan pun tak..dalam pukul 6, atip datang bawakan nasi ngan sup..pas makan nasi, aku makan ubat agi..pas maghrib aku tido semula…pagi tadi masa azan subuh, aku terjaga..alhamdulillah da x rasa panas badan..sakit kepala pun da kurang..so aku cepat2 bangun solat, makan biskut sikit pastu makan ubat agi..buat masa ni aku terpaksa bergantung kat ubat untuk bertahan..at least sampai abes exam esok..semlm da burn..x study langsung..arini aku x boley sakit..kalau x, bile lagi aku nak study..banyak ni..dah la killer subject..

Kawan2, doakan aku cepat sihat mcm biasa n boleh study study study..ni final sem aku..x sanggup kalau jadi ape2 final exam ni..huhuhu..

Ya Allah..kuatkan aku..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..