Thursday, October 14, 2010

demam panas

Assalamualaikum wbt..

arini demam teruk..pegi pk tadi dpt banyak giler ubat..x larat nak makan..huhu..

malam ni ade video presentation patutnye.. lecturer aku jemput abby fana jadi judges..tapi aku x dpt attend sebab demam ni..huhu..dah dapat mc pun 2 ari..sampai esok..tapi esok ada test..memang xde kelas pun..so ape2 pun aku kena pegi jugak buat test..Ya Allah, kuatkan aku..

ari ahad ni ada program dekat rumah anak2 yatim klang..program gantian utk skau yg x jadi tuh..arapnya kali ni sume berjalan lancar..aku cukup fobia after skau musnah last minute..huhu..

next week kena present fyp..tapi aku belum mula writting walau satu perkataan..aduh, test yg berturut2 buat aku x dapat fokus kat thesis..aku serabut sangat..arap nye after program ahad ni, sempat la aku writting b4 presentation ari rabu..Ya Allah, permudahkanlah..

kurang dari 2 minggu final exam aku mula..sangat2 happy but at the same time, risau! happy sebab aku akan mengakhiri semester 7 and sekaligus mengakhiri pembelajaran di uitm..tapi risau takut x dapat fokus bile terpaksa siapkan thesis dalam masa yg sama..sebab kena anta report yg pertama after first paper aku nanti..sangat risau jugak takut x dapat perform..huhu..

kawan2, doakan aku cepat kebah dari demam ea..temperature body sangat tinggi padahal esok aku ade agi 1 test yg aku belum pun study langsung..then esok jugak aku kena settle kan banyak bende berkenaan program ahad ni..arapnya ada kekuatan..

p/s : arini ayat sangat sopan sebab otak x dapat pikir bende poyo2..demam la katekan..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..