Tuesday, October 12, 2010

cinta vs suka

Assalamualaikum wbt..

apa beza suka dan cinta?

kalau tanya aku, ni pandangan aku:
suka tu kurang level dari cinta..kalau ko cakap ko suka aku, x bermakna ko nak kawen ngan aku..tapi kalau ko cakap ko cinta aku, maknanye ko nak sehidup semati dgn aku..

kalau cinta, kita sanggup buat ape je utk orang yg kita cinta..tapi kalau suka, kita hanya akan buat sesuatu bila perlu n x susahkan kite..eh, sebenarnye perkataan "kite" tu aku patut tukar jadi "aku"..sebab ni aku jek kot..

kalau cinta, hanya pada seorang..ni khusus untuk kekasih la ye..famili x termasuk..kalau masukkan famili, x jadi sorang la..famili lain kes..special case..then, kalau suka, boley suka kat ramai ramai orang..

ni pandangan aku laa..aku memang sedang menyukai ramai orang..tapi aku hanya cinta pada seorang..xpe kan?

adios amigos~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..