Wednesday, October 6, 2010

motivasi diri

bagai ku bangun dari igauan
derita dulu ku tinggalkan
tiada tangisan hanya senyuman
cerita baru ku mulakan

dulu tak pernah ku percaya
aku insan yang istimewa
satu di antara berjuta
dan kini lihatlah

berdiri aku disini
mendewasakan
tak ku menyerah diri
selagi hasrat dihati belum tercapai
ku takkan berhenti
dapatkah kau merasa hangatnya semangatku
bagai bercahaya
berdiri aku disini
melangkah menuju gemilang pasti

masih segar di dalam ingatan
jalan yang penuh kepahitan
aku harungi dengan dedah
dan kini lihatlah

berdiri aku disini
mendewasakan
tak ku menyerah diri
selagi hasrat dihati belum tercapai
ku takkan berhenti
dapatkah kau merasa hangatnya semangatku
bagai bercahaya
berdiri aku disini
melangkah menuju gemilang pasti

tapi semua ini
takkan ku miliki
tanpamu disisiku
memberikan kasihmu selalu

p/s : memotivasikan diri yg sedang serabut~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..