Saturday, October 23, 2010

B.E.R.U.S.A.H.A

Assalamualaikum wbt..

first of all, aku nak memanjatkan kesyukuran yg x terhingga ke hadrat ilahi..Ya Allah, terima kasih atas segala-galanya..atas rezeki n kemudahan yg Kau beri padaku..

semalam presentation fyp..alhamdulillah, everything goes smoothly..xde pape yg menyusahkan aku..just perlu touch up agi sikit2 n tambah agi analysis data untuk cantikkan agi research aku..again, alhamdulillah......

final report fyp kena anta ari jumaat mggu depan..so, buat masa ni aku nak lupakan dulu pasal fyp..sebab first paper untuk final exam aku ari isnin ni..maknanye lusa! aku ada 2 ari je untuk cover up 9 chapters..insyaAllah, ko boley tiqah! oh, dan x lupa jugak aku kena siapkan report seminar sebab kena anta masa first paper tu la..giler kn? ni la pnp kt uitm...agak menekan tapi aku rasa, ada kebaikan kalau kita terima dgn positif..kite dapat belajar manage time n handle pressure..dan boley latih diri jadi multitasker..

tapi disebabkan tekanan yg melampau lampau (aku sorg je kot tertekan..org lain maintain je), aku mengalami sakit kepala yg sangat teruk semalam..dari pagi sampai la ke malam..masa dok menunggu turn nak present tu aku da rasa sakit tapi tahan je sebab nak fokus kt presentation..tapi batuk aku yg teruk pun menerukkan lagi keadaan..masa present memang spoil r sebab asyik batuk2 je..arap2 juri paham..huhuhuhuhuhu..

pagi ni kepala aku da ringan sikit..malam tadi b4 tido, panadol aku telan, ubat tahan sakit aku telan, ubat batuk aku telan..minyak cap kapak aku da tuang kt kepala (ok, yg ni tipu..x tuang..sapu je)..pastu terus tido..bangun pagi ni lega sikit..fuh..alhamdulillah..kalau x, camne aku nak study kn?

ok kawan2 asb7f food tech, selamat maju jaya untuk our last exam ni..pasni kite da x yah nak exam2 da..da x yah nak study2 stay up malam2 wat discussion n so on da..so, hayatilah moment2 terakhir kite study nih..hehe..all the best! juga pada sume kawan2 yg akan menduduki peperiksaan..BERUSAHA!


No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..