Thursday, October 7, 2010

aku mcm poyo jek..

aku tau aku da mcm terabaikan kawan2 aku especially kwn2 lama..im so so so sorry..aku tau aku da mcm konon2 manusia paling sibuk di sunia..sampai x sempat langsung nk tanye kaba kwn lama, x sempat langsung nk hang out dgn diorang..bile diorg ajak jumpe, mesti aku x dpt sebab terikat ngan keje2 n program2..aku minta maaf sgt2..it is not that im forget bout them..i really2 miss them like crazy..kalau ikut ati remaja yg suke berpoya poya ni, mmg nak je tiap2 minggu hangout n lepak2 kat mid valley ke, times square ke, the curve ke,pavillion ke, sunway piramid ke..mane2 je la tempat yg boley lepak2 sambil cuci mate..tapi disebabkan kekangan yg aku sendiri x dpt nk elak, so aku x dpt penuhi gejolak perasaan ni..huhuhu..

da lame sebenarnye x lepak n shopping..tapi mcm yg aku ckp, aku pun x mampu nak ubah keadaan skg..minggu ni mmg sangat2 full..minggu dpn boley bernafas sikit tapi tetap kena struggle on writting my thesis sbb 18 oct ni da kena present..mmg aku ade mase seminggu tu je utk settle everything bout my thesis...nk kuar gi mkn pun kena kire bape jam boley spent kt kedai mkn..even my lalink suzuki smash revo ni pun slalu kekeringan sbb aku x prasan yg minyak da abes..huhu..

kalau ikut jadual, sabtu ni last aku buat labwork..actually quite late sbb kebanyakan org da settle n da mule writting..tp xpe la..i got my own plan n schedule..hope everything will b ok..then esok kena present seminar..tajuk aku IS GENETICALLY MODIFIED FOOD CAN BE A SOLUTION FOR FOOD CRISIS?.. gempak x? the bom kebabom x?hahaha.. x pun kn..aku maleh nk buat tajuk gempak2 sbb nanti takut x dapat jawab soklan panel..da kurang mark aku pulak..so baik buat yg simple2 jek..saje amek jalan selamat..x bermotivasi sungguh aku ni.. ape2 pun, doakan semuanya berjalan lancar k? tadi aku da siapkan slide..juz nk prepare myself je la..

ari sabtu n ahad ni akan ade prgram skau (selangkah ke alam universiti) anjuran gpms uitm n aku salah sorang ahli yg handle..nanti after that program baru aku cite pnjg sal program nih k..tapi pun program ni antara program pertama yg hampir 80% aku uruskan bersama2 dgn exco aku din..susahnye tu Tuhan je yg tau..mcm2 dugaan tapi alhamdulillah akhirnye menampakkan hasil..tp kena tggu after the program utk betul2 tgk kesan n impak program nih..

so kwn2 ku terutamanya kwn2 lamaku, aku harap aku tidak dilupakan walaupun aku mcm poyo je nk bz2..pasni kalau ade kelapangan, aku lepak lame2 ngan korg k?peace~~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..