Wednesday, October 27, 2010

.::kecapekan::.

Alhamdulillah..first draft of thesis dah hantar tadi lepas bertungkus lumus non stop dr pukul 4 pagi writting sampai tghari baru siap..tu pun baru chapter 4 n 5..chapter 3 belum betoikan agi..abstrak belum buat agi..table of content belum edit agi..references belum buat proper agi..citation belum search agi [jangan tanye nape aku perlu search citation..ni perkara x sihat..x boleh share]...

besok kena anta complete draft pulak..gamaknye malam ni aku x tido lagi ni..semalam pun tido 4 jam jer..so malam ni terpaksa telan another ponstan..huhuhu..

aku tau cara aku ni bahaya utk kesihatan..harini jer aku da telan 2 biji..tapi aku terpaksa..utk body aku bertahan..kejap jer lagi..sampai jumaat je..pastu aku boleh take a rest dah n study lepak2 sementara tunggu next paper..lagi 2 ari je perlu bertahan..bertahan tqah..bertahan..harap2 aku mampu..kalau x makan ponstan, kepala aku akan sakit sangat2 sampai x tertanggung..huuuu~

doakan aku mampu bertahan sampai ke akhirnye..idop aku bertambah kalut bile aku kena naik turun canseleri untuk uruskan hal2 berkaitan practical training..kena pegi unit kewangan untuk book flight, kena buat proposal n anta kt hep utk dapat surat kelulusan..kena cari dekan utk dapatkan surat, requirement nak buat visa..ari2 pegi canseleri..kalah naib canselor..huhu..tapi aku pasti ada hikmahnye ni..aku akan jadi orang paling gembira bile sume ni selesai..Ya Allah, permudahkan lah..

kawan2, all the best utk exam!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..