Sunday, October 10, 2010

aku yg terBAIK!

yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku pecah rekod aku!!!!

baru jek selesai basuh baju yg bertimbun2..3 baldi..ampaian depan bili aku pun da penuh pastu aku pegi extend sidai baju2 aku tu kat ampaian depan umah felo..gasak la...bukan die tau pun sape punye..kang kalau ade pengumunan, aku cepat2 r gi angkat..kalau kantoi time tu da x kesah sangat..janji baju aku kering n aku da ade baju semula utk dipakai..

peh..sakit pinggang2 den ni ha..kuar dari bilik air, da basah lencun..baru basuh baju jek..blom mandi agi..tp rupe da mcm pegi menyelam kt laut china selatan..duh!

dah siap basuh baju, dah siap kemas bilik..yg aku x buat agi cuma asemen jek..layan tenet da sampai nk termuntah tapi mood nak menelaah (peh, menelaah tuu..) and mood buat keje2 masih blom dtg..ok ni alasan sebenarnye..da mmg pemalas tu ngaku je la ye x? ok aku mengaku..sob sob..

kejap agi nak ke kL..teman mak pegi mane ntah..layan kan aje..keje2 blakang kire..mak first! (padahal sbb mak ajak gi kL..kalau x, xdenye berkobar2 nk ikut..kan da kate aku kuat berpoya-poya)..

aku ade terbaca dalam belog sape ntah malas nk reveal kt sini yg mengatakan orang buat belog mcm diari ni adelah belog sampah! wah, terase gitu.. tapi ekceli aku memang nak buat belog ni jadi diari..sebab tu aku x hebah2 kan genpar gempur kan (ke gembar gembur?) pada umum yg aku ada belog..even my fren pun baru realize yg kawan die sekor ni ade belog after 2 years..so sukati aku la kan nak tulis ape pun dalam belog aku..yang penting, aku x paksa orang baca..kalau ko nak baca, aku x halang jugak..ha, demokrasi ni..

memang asalnya aku buat belog sebab nak luahkan ape yg aku x dapat luahkan di alam nyata..so alam maya je tempatnye..kepada sape2 yg da salah paham konon2nye ingat aku ni promote diri la, perasan bagus la, poyo je lebey la n yg sewaktu dengannye, sila lah teruskan dgn pandangan tersebut..aku x terkesan sikit pun..aku jiwa kental (after faced and got too many words that killing me softly)..n tujuan aku tulis pepanjang lebor ni jugak adelah sebab one day in the future bile umor aku dah 50 ke 60 thn mata da rabun rambut beruban n berkedot seribu, aku nak baca balik sume post2 aku dari mula sampai abes..nak baca n kenang semula perangai n habit aku mase berumur 20 tahun hinggalah saat itu..ade perubahan or x n so on..tu je tujuan aku..tu pun kalau blogspot nih x expired la..kalau expired, x kesampaian jugak hajat di ati..

ok la..kena mandi n siap2..kang mak i datang tgk anak die bucuk macam muke bertempek2 ubat jerawat nih kompom kena tazkirah..

papai..

~salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..