Saturday, April 3, 2010

da nak abes..menghitung ari..

Assalamualaikum wbt..

sem 6 aku bakal berakhir dlm mase sebulan..wow..sangat cepat kan? aku ase cam baru jer mule sem 6..but the truth is, next week da kene anta proposal fyp..bile submit jer proposal tu, aku da anggap sem 6 aku settle..xley blah kan? final exam ade agi r tqah oii..
ai
sem 6 ni aku banyak belajar sesuatu yg baru n aku ase aku da jadi org yg baru jugak..aku xnak manjakan diri agi..aku kene kuat luaran n dalaman sbb banyak agi cabaran n dugaan yg aku kene hadapi nanti..

sem ni aku mule aktif dgn gpms uitm..ekceli dr sem 1 agi aku da berdaftar sebagai ahli tapi ahli yg pasif la..after program gokim bulan 12 aritu, aku da mule rapat dgn membe2 dr gpms n slalu spent time together ngan diorang..aku sayang gpms..jujur ni..dalam gpms, aku ase macam 1 famili..ramai kawan2 yg sentiasa support aku n tolong aku..walaupun kitorg ni laen 2kos, tapi tu la speselnye gpms..walaupun diorang x paham sangat sal kos aku, ape2 jer yg melibatkan pelajaran diorang tetap akan support..diorang antara org2 penting masa product launching aku..bile aku down n stress, kwn2 dr gpms ni yang akan bagi aku semangat..sanggup susah same2 ngan aku..kongsi gembira n sedey same2..kitorang mcm adik bradik..sem 6 ni walaupun sangat tough bagi aku, tapi aku sangat appy sbb ade diorang..

ni jadual final exam aku :-
26/4 --> food safety n toxicology
3/5 --> food chemistry
4/5 --> occupational safety n health
7/5 --> food product development n sensory evaluation

pastu aku nak meronggeng dulu puas2 b4 mula ngan fyp aku..

ok, aku nak wish appy belated birthday kpd kawan aku naziera jaafar..birthday die isnin lepas tapi x sempat celebrate sebab sibok ngan product launching, asemen yg melambak n test..malam tadi baru ade kesempatan nak prank beliau..teruk gak die bermandi telur n tepung..aku pun kene gak walaupn aku salah seorg yg plan..cet..hehe..lame dow x enjoy cam semalam..sangat best..

ok, jom wat keje..nak settlekan proposal n lab report..then wat skrip drama mandarin n ready utk presentation isnin ni..

oh ye, malam ni ade bacaan yasin n solat hajat kat mawar..organize by gpms cawangan khas uitm..mari mengimarahkan majlis..(^^)

salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..