Monday, April 5, 2010

kite tgk gamba saje..

Assalamualaikum wbt..

kite layan gamba je ea..zass~

Pena Warisan Enterprise,
Student Mall, UiTM Shah Alam.
beroperasi dari ari isnin-jumaat
3 ptg - 10 mlm


akan mengakhiri operasi utk sem ni pada 11 april (exam beb)..
akan beroperasi semule next sem..











saje makan angin kat i-city shah alam pas kelas EVT..
cantik dow kt sane..





bawa moto sampai ke fak..
park depan lab agi..
kul 10 malam..
bile agi nak wat kan?
slalu salah parking pun kene saman je..
ni aku bawa terus ke atas..
park guard da tido kot time tu..hehe







futsal terbuka gpms uitm..
6-7 march yg lepas..
aku salah sorang AJK yg terlibat menjayakan program ni..







perjalanan proses product development








set up booth










product launching date..mak aku pun turun padang oOo..sayang mak!


antara kawan2 gpms yg dtg bagi support


booth manggourd




with saifuddin n sharifuddin..name xnak dekat same plak..


my team members

birthday iera..
kite prank beliau
yeah~


mereka yg same2 menjayakan program..hehe


birthday kek hasil tangan aku yg x bape kretif..
iera yg da bermandi tepong..


last2 aku n dila pon mandi tepong n kek..cis~


salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..