Friday, April 9, 2010

test n final exam

Assalamualaikum wbt…

Petang ni aku ade test..3rd test utk subject food product development and sensory evaluation..test 1 sangat menghampakan..test 2 blom tau agi result..ase2nye kantoi gak kot..sbb cm x bape paham jer mase jwb tu..merapu merepek jer yg banyak..so this 3rd test je harapan yg ade utk aku kaver balik test2 yg sudah..tapi utk subject ni, aku confident ckit utk lulus..diulangi.. LULUS..bukan A+ ye..sbb product yogurt aku tu membantu kot..final nanti 50% je kalau x silap..or less than that..aku yakin sume coursemate aku xnak fail subject ni sbb da x sanggup nak wat product agi..sangat leceh ok!

Next week aku ade another 3 test for 3 different subject..banyak betoi test kan? Kekadang ase cam da x perlu final exam..sebab test2 pun tough gak..study utk test pun cm study utk final gak..n 1 agi keje yg aku belom siapkan adelah drama mandarin..utk subject mandarin, aku kene wat drama..kaver sume chapter utk sem ni..juz a short drama la..about 10 minutes only..tp seyes aku cakap, nak dapat 10 minutes tu ade r dlm 6-7 page skrip..mase mandarin 1 dulu, igtkan 10 minit tu kejap jer..bila da siap shooting n edit2 vid, dapat 2 minit lebey jer..so utk mandarin 2 n 3 ni, da tau r byk mane perlu..so memang wat abes2an r..semalam baru shoot 1/3 jer..malam ni nak sambung another 1 part n isnin ni the last part..pastu da leh edit n selasa nak kena tayang..juz imagine, nak kene tayang infront of class..malu kot..da r ckp pun ntah2 betoi ke x..berlakon pon da same jer cm kayu..nk bagi org tgk agi? Aku x dpt bayang kannnnnnn..~

Kepada kawan2 aku yg tgh bertungkus lumus study n prepare for test petang ni, I wish u all best..may Allah help us n give us success..n to all my fren yg tgh struggle preparing for final exam, all the best too..belajar terus belajar (slogan GPMS)..usaha, doa n tawakal..

Salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..