Saturday, April 17, 2010

sudah mau exam.....~



Assalamualaikum wbt..




demam exam..demam exam..demam exam..n now aku pun agk x sehat..xtau la nape..maybe cuaca kot..nak di katakan sebab exam, aku blom ase agi bahang exam..terok tol aku kan? org lain tgh struggle, aku plak? haisy~ xyah cakap r..wat malu jek..




aku bukan ape, semalam aku baru settle test yg terakhir utk sem ni..penat r memanjaaaang jer test..baru jer abes product launching, aku kene settle n anta proposal..bile da settle proposal, terus ade test..test..test..pastu kene settle assignment pulak..pastu kene present report lawatan ke sirim + test (combo meal nih)..pastu continue ngan test agi..ni aku baru dpt kaba kene submit report sal product aritu..not for mark but for ISO purpose..adoi..aku da xde mood nak pikir sal bende laen selain final exam..seyes! but then as a student, ni la dinamakan tanggungjawab..ape aje yg aku sebgai student kene wat, aku KENE wat x kire camne skali pon..betoi x? so insyaAllah aku akan cube settle kan tu sume b4 my first paper..




first paper aku 26 april n last paper 7 mei..sem ni agak melegakan bile jadual exam x macam sem lepas..sem lepas memang nazak..nyawa2 ikan wa cakap lu..nasib baik ade gak sikit nyawa ikan tu..kalau kojol terus kn susah..tapi sem ni gap agak menyelesakan..aku ade dlm 10 ari b4 mule first paper..ade 4 paper jer..hope everything will be fine..pointer pon arapnye better than last sem la kan..last sem da terok ntah hape2..xmo da r..x suke tgk pointer pelik2 nih..x suke..(ditujukan kpd pointer aku shj..harap maklum)..




arini aku kt umah..balik semalam pas test terakhir tu.. insyaAllah akan lepak di umah sampai ari selase..pastu balik kolej n study (konon2)..doakan aku ye utk final aku nih..sem 6 ni beb..senior da nih tapi ase mudeeee saje ;p




kawan2 especially food tech part 7 uitm shah alam, all the best k! berjuang ke titisan darah eh titisan pen terakhir!!!!!!!yaeh~





No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..