Tuesday, March 30, 2010

tarak pa2..

Assalamualaikum wbt..

arini emosi x stabil..jiwa kacau..sebab ase kepala sangat memberat, aku xtau ape yg aku dapat gi kelas 4 jam tadi..kelas pertama, mandarin 2 jam..discuss buku keje utk exam minggu depan..kepala otak aku xley fokus langsung..then next kelas foodchem 1 jam sambung terus ngan kelas sensory evaluation 1 jam..2 jam straight aku tido sampai aku x pasan ntah bile da tukar subjek..Ya Allah..x penah aku wat gini..teroknye aku arini..terok sangat..tqah!!!! wake up!!! pang skali baru tau..huh!

malam ni ade meeting gpms..adoiyai..terpakse gi gak..important yg teramat..demi kedai pena warisan..huhu..sok kene anta assignment..ALAMAK!!!! baru aku teringat aku blom beli cd..sok kene anta assgnment burn dlm cd..cinabeng tol la ko ni tqah..tadi da kua pon bukan nak igt beli cd..ces! ni la 1 yg aku rimas sal diri aku..cuai + pelupa tahap gaban..argh~

sok kene anta assgment 2..luse ade test 4 chapter cover..next week pon ade test mandarin n kene anta proposal da..ase2nye 5 lab report food chem yg aku peram x buat2 sampai skg ni pon kene anto next week r..adoi..gilo den gilo..huhu..

jiwa kacau atas sebab2 tertentu..sbb tu aku malas nk terjebak ngn sesuatu yg melibatkan ati nih..tapi bila da terjebak, pepandai r jaga ati sendiri..ati oo ati..saba ye sayang..jangan sakit agi..plezz...huhuhu..

salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..