Saturday, April 3, 2010

the new me..~

Assalamualaikum wbt..

Baru balik dr majlis bacaan yasin n solat hajat kt melati..maaf ye..salah bagi info kt pos b4 ni..salah kolej daa..ekceli wat kt melati..aku tertulis mawar..maap bebanyak..majlis ni anjuran gpms uitm..

Pas solat n makan, ade sikit diskusi ngan my fren..n im now totally the new tqah..lebey kepada brain wash sebenarnye..bukan diskusi sgt..

Ni matlamat akuà nak jadi lebey matang..aku sedar sem2 lepas aku banyak maen..banyak piker nak enjoy jer..banyak buang mase..banyak buat bende2 yg hanya bagi kepuasan duniawi..banyak buat sesuatu ikut ati..nak senang jer..

TAPI…….

Skg ni aku nak berubah sikit2..aku nak tumpukan pada bende2 yang boleh bagi aku keuntungan di mase depan..yang boleh latih ati aku untuk kuat..yg boleh buat fizikal aku n mental aku terima tekanan cm makan nasik jer..

Yeah~ go tqah go..

Xpe jangan risau..aku ade ramai kawan2 kt sini yg leh support aku..diorg saying aku..diorg xkan tinggalkan aku sorang2..aku yakin..

Dila, iera, tqah kecik, imam n din antara org2 penting dlm idop aku..thanks korg!

Ok, mari kite mulekan ari esok dgn tqah yg baru..yea yea..

Adios..salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..