Thursday, April 15, 2010

for her..


ayie.tqah.pqah


Assalamualaikum wbt..

Arini da masuk 15 april..juz wanna wish appy belated birthday to my lovely fren NOOR SYAFIQAH…

Pqah, selamat ari lahir (skema sikir r no)..umo makin ari makin meningkat..aku doakan semoga dgn pertambahan umo ang setiap ari ni akan menjadikan ang insan yg semakin baik dr segala segi..aku tau ang memang baik pun..tp nak up agi r..hehehe..

Thanks 4 being my fren..ang r satu2nye team member aku dlm the Qah’s group..hehe..aku xkan lupa sampai bila2 wei..aku xkan lupa h5t4 sem 1 kmk 06/07..aku xkan lupa geng otai kita..aku xkan lupa ang.. sometimes, I really wish I can turn back time..to really enjoy the moment when we r together..in difficulties n happiness..even 1 sem je kita seklas, banyak bende yg kita da wat same2, kn? Really miss that..

Pqah, walau apa pun yg terjadi, berjalan lah tanpa henti…………………………………………………………..

7 comments:

picairin said...

saya sayang kamu cik tiqah... ^,^

Anonymous said...

gadis bernama ayie tu comey la tqah..
tp nape nmpak matang sgt??

tqah said...

pqah: saya sayang kamu juge pqah (^^)
ayie: biar la die nak matang ke ape ke..janji comei..tp bukan hang no =)

Anonymous said...

mmg la bukan aku...tu yang aku nk kenai sgt..hahahaha

tqah said...

cari ler sendiri ade kt fb aku..kalau setakat kwn je ok r..sbb die da ade yg tersayang..haha

Anonymous said...

ala...mnde tu leh adjust..
yang tersayang bukn selama-lamanya..
hahahaha...

tqah said...

peh ayat hg xley blah dow..t bile hg da ade yg tersyg t, baru hg tau..klu jd bende2 x best, igt2 r balik hg penah doakan org.. ;p

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..