Sunday, April 11, 2010

kenyang pewot senang ati~

saya berada di rumah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ops~

Assalamualaikum wbt...=)

pagi tadi bangun jer tido tetibe ase lapa..terus ase nak balik umah makan nasi goreng udang kering..mandi cepat2 then terus balik..sampai kt umah tgk xde pon makanan kt atas meja..aku pun tanye mak..

mak masak ape pagi ni?
x masak pon..tadi kak nana beli roti canai..da abes..
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
x cakap nak balik..semalam tunggu x balik pon..semalam mak buat mee sup..
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ (double frustrated)
masak la nasi..makan tengahari terus..
lambat la nak masak nasi..lapa giler2 da nih..
lapa boleh giler?
boleh....ni ha tgh giler r ni..
tu keladi ade..goreng la..
xmo..x kenyang..
nasi tu ade sikit..goreng la..
ha! udang kering ade????? (dgn pantasnye bertanya)
emm..xde asenye..da abes...
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~(triple frustrated)
goreng dengan telor..

dgn lemah longlai aku gi buka freezer tgk ape yg ade..then ternampak sosej..em, boleh la..bantai jer..pastu bermula la sesi menggoreng nasi.. bila da siap, mak aku pun terliur dow..siap paw semangkuk..hehe..ni la bestnye umah..boleh masak apeeee saje yg terlintas kt otak n terase di tekak..fuh, seyes wa cakap puas beb walaupun xde udang kering..

blom sempat abes mkn mak aku tanye

tengahari ni nak masak ape?

aku tgk jam mase tu da kul 11++..da kire lunch gak nih..tapi aku peduli ape..aku nak makan gak tghari nanti..

em..x kisah ape2 jer..
tomyam la..
orait jer (da kecur liur padahal nasi goreng tgh menimbun agi)

waaaa..this is what i like about my home sweet home..(^^)

malam tadi x jadi balik umah sebab kepenatan yg teramat..last minit plan, aku join game orientering..cam explorace r..bergerak dr 1 check point ke 1 check point gune kompas n peta yg diberi..kat setiap check point akan ade 1 sampul. dalam sampul tu akan diberi baring n jarak yang kite sendiri perlu determine dari peta n kompas yg diberi..so memang semalam aku round uitm dgn berlari r kan..slama ni nek moto ase dekat jer..bile kene berlari tau2 jer r..da r aku baru bek demam..terpakse plak berlari jauh dlm keadaan panas terik..baru lari sikit da sakit dada..adoi..sian grup members aku yg lain..lebey kurang 2 jam kitorang amek mase utk selesaikan 10 check point..eh, 9 check point jer..sebab kitorg da missed 1 check point..ntah camne leh missed..kalau ikut peraturan sepatutnye disqualified..tapi ntah camne grup kitorang dpt no 4..hmm, unexpected..but then sangat enjoy walaupun mase lari2 tu ase cm nak pitam..next game insyaAllah nak join agi n make sure stamina di tahap maximum ye..

aku balik umah utk bersenang lenang sebab aku terlupeeeee sangat nak bawa balik pendrive..sume keje dlm tu..adoi..nasib la tqah..balik kolej nanti pepandai r ko kaver..huhu..

sekian, salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..