Tuesday, March 9, 2010

syukur sangat...

Assalamualaikum wbt..

Sekarang ni aku tgh appy..mode sangat appy..sebab at last yogurt aku jadik!!!!!! Yeay~

Aku da down gler da b4 nih..xtau camne agi nak wat..waktu makin suntuk..launching date da dipercepatkan..tapi produk aku still under development process..blom wat analysis n sensory agi..seyes aku punyer tekanan di tahap maximum..cume blom nangis meraung2 jer agi..bergenang air mate dah pun..huhuhu.. tapi setelah beribu ribu banyak wit aku abes, tenaga aku abes, air mate aku luak r gak ckit n banyak gak sel2 otak aku yg terhapus, arini aku dpt hasil yg aku nak..bukan 100% perfect..but at least improve than b4..n aku da puas ati da..cume kene kautim ckit agi jer r..ikut planning, ahad ni kitorg akan run analysis..arap2 sgt dpt settle ahad ni gak..klu settle, da leh wat label la utk packaging sbb da ade nutritional fact..klu x settle, kene la bermalam kt lab agi..n selasa mggu dpn plak nak wat sensory test..

Kepada warga uitm shah alam (ahli fakulti sains gunaan khasnye) sila laaaa jalan2 kat blok A (depan café menara saas) kt tgkat 1 yg ade lab2 food tech tu..dr kul3-5 ptg ari selasa ni (16/3/10) insyaAllah kitorg akan wat sensory test..kitorg akan pick je sape yg lalu2 kt luar lab tu utk cube rase produk kitorg n evaluate la ckit..plezzzz….kitorg perlukan 100 org nih..

Ok..got to go..da nak maghrib..kul8.15 ade post mortem futsal..kompom aku kena kaw2 punyer r..sbb aklu dtg lambat ckit petang sabtu tuh..memang da kene marah da pun mase tuh..huk3..sok test kul8.30 pg..tp x study agi nih..baru dpt notes td..nmpknye mlm ni kene tido kul3 agi r..da seminggu gini..bile settle sume ni nti, aku nk tido puas2 xnak bangun2 sampai katil da nyampah ngan aku..huh!

Sekian..salam~

mode -> eppi (^^)

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..