Tuesday, March 2, 2010

adoiyai~

Assalamualaikum..

waktu aku menaip ni,azan maghrib tgh berkumandang...jap gi nak solat, then nak terus tido..maybe pagi sok bangun awai b4 subuh utk solat isyak..
owh..jap ea..........................................


azan da abes..tadi stop bace doa jap..

mode skg sgt2 x bagus..arini sgt memenatkan..kelas dr pagi sampai kul 1.30 siap ngan test..petang lak memerap kat lab wat produk aka yogurt..yg semalam da ferment tuh..pas tmbh buah, hasilnye kurg memuaskan..giler2 kecewa..teramat la penat..kepala biol semalam x cukup tido..bile yogurt x brape menjadi,aku ase kuciwaaa~huhuhu..cm nk nangis..tqah..plez jgn gini..kuatkan semangat..leh try agi..try..n try..huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~ (seyes ase down giler n wanna cry like a baby)..tadi try wat agi skali..ferment agi susu utk jadi yogurt esok..tapi tadi baru aku tringat..my grup membe pegi letak susu yg da ditambah ngn bacteria tu dlm peti ais (CAMNE BINATANG TU NAK FERMENT KALAU SEJUK SAYANG OIIII!!!!KENE SUHU BILIK R)..aku sedar mase aku kt bilik lab da tutup..malang x? sadis x? giler kecewa x? rase2nye patut x aku nangis? (air mate da bergenang nih)..patut x aku ase bengang? tau x kos nak beli bahan2 tu sume pakai duit aku? tau x brape kos yg rugi? tau x aku da gler kering hydrated global warming da nih? 1 litre susu segar + 50 ml susu sejat + 2 oz starter culture da rugi..tau x?? tau x kalau nak claim kat fak sem depan pon belom tentu dpt??aaaaaaaaaaaaagggggggggghhhhhhhhhhhh.. TENS!

semalam mase aku wat, nape la korg xnak tgk procedure nye? arini bile aku soh korg plak yg wat, cmni plak jadinyee...adoi..aku penat la wei..sepjg petang kt lab..last2 jadi gini..memang leh menaikkan darah..huhuhu~

ok, aku xkan mara korg..jangan risau..sok kite wat agi skali..sok ferment, ari kames tmbh buah n wat sensory..(tgh sejukkan ati)..kalau x jadi agi, ari jumaat ni kite wat agi..kite wat ari2 sampai jadi..ok?

launching date 1 april..ade agi sebulan..be cool..insyaAllah sempat..insyaAllah..

abaikan yg ni--> aku ase cm nak tumbuk sesuatu..dush..dush..

tqah..i know u can do it..nothing impossible..be cool beb..

wanna pray to cool down myself..then wanna get some sleep (not some but a lot of sleep)..nak tido sampai lebam..then hen i wake up, hope that i really forget everything n start a new one..hopefully..phew~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..