Monday, March 8, 2010

sirim da settle..yeay~

Assalamualaikum wbt..

alhamdulillah tadi da selesai agi 1 keje aku utk sem ni..tadi pagi kul 9 aku gerak ke sirim..ade appointment kul9.30..me n my grup (azman, dila, iera n kak fizah) kene wat esemen utk subject occupational safety and health..lecturer aku, pn zitty sarah bg esemen.. kitorg kene pilih 1 company yg ade safety policy n health hazard, then gi ke company tu utk interview org yg berkenaan sal policy ni..org yg berkenaan tu dari department health n safety of workers la ea..bukan senang nk gi melawat company org nih..banyak procedure n protokol..dr awai bulan 2 agi kitorg da run..mule cari company, kontek company, wat surat sume..akhirnye sampai gak kitorg kat SIRIM..

nak cite sal sirim..aku tgk kebanyakan workers kt sana adelah melayu..ye la..gov kan..non malay x bape minat kot keje ngn gov.. org yg incharge utk process interview tu name die pn salmah..sangat2 baik..die explain dr A-Z..sangat memberi kerjasama..siap bagi kat kitorg setiap sorg poster polisi kesihatan n keselamatan pekerja sirim..pastu ade handout yg sgt2 bergune sebab lecturer kitorg bagi esemen agi 1 sal handout tu..pn zitty siap ckp kitorg leh tiru sebiji2 dr handout yg pn salmah bagi..wah..sangat best..da tu, hidang 3 teko air n berbungkus2 biskut hap seng..punyer gelojoh kitorg ni, licin sume..tp honestly ckp, memang aku sgt lapar mase tu..aku x sempat nk brekfes pun b4 gi sirim tu..sebab aku wat slide proposal sampai kul 8.15..pastu trs mandi n siap2..so bile dpt cicah biskut kering ngn teh o panas, memang masyuk r time perot memang da bergendang gendut kn..kitorg mule interview dr kul 9.30 pg n abes kul 1.30 tghari..bapak lame..igt kan kejap je da leh settle..disebabkan aku tido kul 3 pagi n bangun kul 6.45 pagi, aku x dpt nak tahan menguap..da r aku dok depan pn salmah..adoi..kuangjaq betoi aku nih..tp aku da cube tahan..kepala aku da sakit2 da..mate da merah berair2..aku arap pn salmah x kicik ati..di tambah ngn dok dlm meeting room yg ekonnye sgt la sejok..burr~

balik je dr sirim, aku solat zohor then trs tido..x jadi jumpe supervisor utk anto slide sbb agi 2 org membe aku x siap agi n da request utk anto esok..aku bgn semule kul 6 then solat asar n here, blogging..hehe..pasni kene solat maghrib pasu stat stadi mandarin..sok reading test..moge dipermudah..cuak seyh (sindrom normal aku bile test n exam)..

gambo2 kt sirim kendian la aku upload..sume gambo kt enpon kwn aku..aku x berminat nak amek gambo tadi sebab ngantok tahap dewa dewi..

sekian..salam~

nota akhir: bulan march ni byk menyebabkan sel2 otak aku terhapus..masuk bulan 4 da ok kot..hopefully..cepat la berakhir bulan march..berakhir dgn jayanyeeee..amin..~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..