Saturday, March 27, 2010

bahagiee~

Assalamualaikum wbt..


sikalang saye di luma..
mode : sangat happy (^^)

aku sangat happy sebab dapat balik umah jer..senang kan nak wat aku appy?hehe
sebab2 aku suke umah aku :-

1. mak masak sedap..tadi mak aku wat laksa singapore..sedapppp..mlm tadi aku x makan..pagi tadi pun x sempat brekfes b4 balik umah..so sampai je kt umah, aku makan puas2 n cm biase, mak aku akan dok seblah tgk aku mkn sambil cite2..bahagieeeeee sangat..heee~

2. dapat tgk my little cute kitten..waa..sangat teruje sebab mereka2 da besa sikit..sangat comel ok..n sangat gemoks..ase cm nak geget jer..hehe..aku x dpt upload pic baby2 aku..so aku cari jer pic2 cute kitten..

ukhwah fillah..hehe

tergolek plak die..

waccaaaaa~

macam kucing aku..ibu putih..anak2 sume pun putih..sangat comei ok..
makhluk ciptaan Ilahi ..ase cm nak picit jer..

tido..nikmat dunie wei..


alololo..

kitten drinks..hehe



my cat mase die pregnant..

kitten sangat cute n innocent rite?aku saaannnggaaatt suke kucing especially kitten..mase kucing aku branak, aku sanggup balik umah kejap walaupun banyak keje n program.. aku x paham bile ade manusie yg sanggup curah air panas kt kucing, sepak terajang n ade gak yang sanggup bungkus2 anak kucing dalam plastik then buang kat tepi jalan..last2 kene lenyek ngan kete je..huhu..sadis laa...nape wat gitu?mereka pun makhluk Tuhan yg ade hak nak idop..manusia kejam kan kadang2?huhuhu...
kalau aku kaya, aku sanggup kutip sume kucing2 terbiar n kelaparan kat luar tu, then sediakan 1 tempat utk diorang tinggal n aku akan jaga makan minum diorang..kalau laa aku kaya kn?huhu..

hehe..ni gambar saje2 je ea..cam sweet plak..kalau la idop kite diatur camni, bahagie kan? mase mude2 bercinta..then grad same2..dapat kejayaan same2..pastu kawen..dapat anak..besarkan anak same2 sampai anak tu berjaya..then idop bahagie sampai ke tue same2..hehuuuu~ tapi zmn skg, nape cm susah jer nak jaga bahtera yg dibina ea? emm, juz berdoa utk yg baik2 je la kn..amiinn...
salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..