Monday, March 15, 2010

(^^)

Yea..yea….da settle presentation..yeay..yeay..

Opss!

Assalamualaikum wbt..

Hehe..aku appy sgt sebenarnye nih..sebab presentation proposal aku da settle..bersyukur yg teramat2..ade r gak kurang sane sini, kena tegur sane sini, but at least not 100% rejected..juz kene cek semule method yg aku gune..tu je..yg lain sume da ok..

ALHAMDULILLAH……~ (^^)

Aku akui aku bukan lah seorang yg sangat bagus utk present..sebab tu banyak kekurangan..tapi xpe lah..aku blaja dari kesilapan n akan cube utk perbaikan kelemahan..arap2nye mase presentation thesis nanti, aku x ulang kesilapan yg sama..

Tapi kan…

Seyes lega beb…ase cam keje utk sem ni da settle dow..

Padahal produk x siap agi..hukhuk..susah sebebnarnye nak wat analysis ni..contohnye utk analysis protein content, aku kene wat analysis yg memakan mase 2 ari..utk moisture content, kene 2 ari..utk fat content kene semalaman..vitamin n mineral leh la seari jer..tu pun kalau chemical n instrument cukup la..malangnye, instrument kat lab aku x cukup..sekali run utk protein, 2 grup je bleh..kalau tiap2 grup makan mase 2 ari, gamaknye bape ari nak tunggu turn utk grup aku? Da tu, bile nak siap?? Itu lah kesusahan yg terpakse kami tanggung utk wat produk nih..

Walaupun analysis x settle, tapi sensory test tetap on esok..sample utk sensory n analysis aku wat asing2..jangan risau..aku xkan bagi korang makan sample yg dah gune utk analysis..hehehe..

Arap2 berjalan lancer n dapat cukup ramai panelist esok..ceq dah penat dah ni..ceq nak settle benda ni cepat2..ceq malaih nak pikiaq dah..launching date 2 minggu ja tinggai..hukhuk..

Tatatititutu..salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..