Sunday, March 7, 2010

futsal aku da settle wei...




Assalamualaikum wbt..

alhamdulillah..akhirnye da abes program futsal anjuran GPMS cawangan khas UiTM shah alam..pas sume AJK berhempas pulas utk menjayakan program ni dari ujung bulan 1 agi..penat tu memang Allah je tau..tapi skg rase puas sgt bile sume da settle n berjaya..

at first, memang ade gak masalah2 yg membuatkan kitorg sgt3 risau..antaranye x dapat sponsor sebab surat kelulusan lambat kuar..yg ke2, pertukaran tarikh program n jadual last minit gara2 x cukup team..masalah dari segi makanan n tempat..macam2 laa..tadi pun aku ade prob dgn PBSM yg aku handle sebab match patut mule kul 8.30, sampai kul 8.45 PBSM aku x sampai2 agi..rupenye ade tersalah faham ckit..diorg igt kul 1030..so terpakse aku n din kuar gi cari plaster sebab da ade player yg injured..pastu bile sampai mase nak makan, makanan pulak x cukup..adoi..tersalah agak..so aku terpakse la pose jap lunch tadi..xpela..aku pun x bape berselera sebab da penat yg teramat..match abes kul 2 lebey kurg..pastu kemas2 court n padang, angkut barang gi jilok, cuci2 n kemas2 sampai kul 4..balik je bilik, terus solat then terus cari katil..adoi..penat sebab dari semalam agi match ni..saba je la..mate pon da lebam2 x cukup tido..wuwuwuwu..



esok aku kena anto slide presentation proposal kt supervisor..tp skg ni x wat pe pon agi..huhuhu..xnak anto sok leh x?alamak ai..

sekian dulu..salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..