Tuesday, March 2, 2010

M stand for mengong~

Assalamualaikum wbt..

perasan x sejak thn 2010 ni aku da mule bagi salam tiap kali b4 post something? ok aku da makin baik skg..aku tau tu (gedix)..

skg kul 12.24 pagi..sila abaikan waktu n tarikh kat atas ni..sume tipu..ikut tarikh n waktu negara mane ntah..ni malaysia ok (tetibe emo..)

~termelalut~

sok pagi kul 8.30 aku ade test mandarin..test listening dr bab 1-6 n kuiz bab 1 n 2..mesti korg cam nak cakap 'hek eleeeh minah ni kecoh je..mandarin je pon' tapi ade aku kesah? test cikai2 1 credit hour pon aku berpeluh2 bile nak test..ni syndrome biase aku ok..penah je tgn menggeletar smpai xley nak tulis padahal belom tgk soklan agi..sound ntah hape2 je kan? ok jangan layan aku yg da biol ni..

nak test sok pagi, tapi ade aku study? cm biase r aku nih..sok baru nak merepek meraban cakap tawakal la (tawakal pekebendenye x study), pasrah la, x mampu la ape2 je perkataan yg same maksud dgnnye..

ok, malam ni aku ponteng keje..aku x gi tusyen..rase malas yg amat + penat siang tadi ke sana ke sini abeskan minyak moto..OMG! baru igt lupe tukar minyak itam r..kalau ikut jadual, arinih..adoi..cian my hubby tu..kompom da sempot..aku bawa x hengat dunie..tapi servis memanjang lupe..huhu..sorry baby..sok kite gi servis ea?kite gi tukar minyak..pam angin, lap2 sikit..kilat2 sikit..ye?hope malam ni x ujan..my baby tido x berbumbung..huu~ (tqah mengong..yeayea..tqah mengong)

aku rase cam nak quit keje terus r..aku nak fokus betoi2 kat projek..skg pun aku ade keje baru..jage kedai buku kt dc..tapi kalau aku cakap ngan bos aku, die bagi x ha? eh watpe tanye korg kn? aku kompom die x bagi..die suke desak2..akan ade macam2 alasan..ah, lantak la..aku nak decide by this week..best mengajo ni..but then my study agi penting kan? aku agak terkejar2 la skg..dulu x aktif ngan gpms..leh la keje luar..skg ni rase cm aku punyer bz kalah vc baru aku ni ha..die tgk aku pon geleng kepala rasenye (poyo..bajet sebok)..

ok..stop talking nonsence..ni ha aku ade jumpe 1 ayat yg cam best jer dari belog membe aku..

sometimes u have to accept the fact that some people are going to stay in ur heart forever even if u r long ago gone in their heart..

ayat yg memang KEbAbOoM kena kt aku..hamek ko!

sume org ade kisah silam kn..x kesah la best ke x best ke..aku pun same r..kekadang rase nyampah ngan diri sendiri sebab susah nak buang 'die' dari ingatan..dari ati memang da buang r..but then kekadang teringat..biase r tu kn..tapi aku yakin die cm da x kesah sal aku pon..tapi yg wat aku rase cm x brape nak best, nape mesti totally black out? kite kwn kn? not the special 1 pon xpe r..stil can be fren..pehal yg ko nak menghilangkan diri? kolompo kecik r beb..kt mane2 aku leh jumpe ko..dulu aku pun cm x brape nk cerdik kn, slalu r cari2 die..tanye2 kaba konon concern r sal membe but after what he did (wat cam aku giler2 kejar die ke hape ntah) malas aku nak amek pot da..minum teh dlm teapot agi best..sedap pon sedap (ok..merepek like kerepek)..tapi ko x igt ke yg before we have 'something', we both kawan rapat rite? nape xley nak jadi kawan rapat semule cam dulu? sebab da penah ade sejarah? hello man..aku da x igt r sejarah2 ni sume..aku memang x brape minat subjek sejarah pon..cam bosan sikit..(cigu azizan bace ni mampos aku)..so plez la be matured ok..aku bukan aku yg dulu..aku bukan pompuan yg ko leh bentuk ikut acuan ko..n aku pon x heran la kalau ko skg gitau ko nak kawen ke, da nak dapat anak ke..aku pun da bahagie skg..infact, lebey bahagie dr dulu..sgt3 bahagie ok..(again, teremo..huhu)

don't let someone become ur everything..because when they r gone, u have nothing (again from my fren's blog)..Allah the only everything coz i know He will never leave me...

(mode:sangat hepi)....^-^

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..