Sunday, September 18, 2011

sometimes, we have to let go something we can't live without


perasaan sekarang sangat berkecamuk. tak faham dengan diri sendiri. kemahuan sendiri. apa yang aku patut buat? terus bertahan dan bertahan atau undur diri untuk bahagiakan hati sendiri?

am i too selfish when only think bout myself?
am i had not enough all this while?
am i gave not enough for this whole time?

aku kurang sabar ke kalau terus buat keputusan sekarang? berapa lama lagi kena tunggu dan sabar?

perlu ke aku berkorban lagi? as a friend, aku nak die berjaya. aku taknak ada kawan aku yang bermasalah. as a lover, aku nak dia bahagia. but what bout me? aku bahagia ke?



minta maaf. i think i've tried too much which breaks my heart damn much. bila Allah kata "enough dear, he's not yours".....then i'll stop!




salam


No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..