Wednesday, September 21, 2011

DAY 20. padahal dah day 100++

day 20: the meaning behind your blog name

Ya Allah, sibuk sangat sampai lupa aku belum settle kan lagi 30 days challenge ni. eh sibuk dok rmah tengok tv je. peh dari bulan 5 aku buat, 30 days laaaaa sangat! menipu je tiqah!

eheh, sori la ho. aku terlupa pasal challenge ni bila dah lama sangat tak buat. now nak sambung balik la sementara tengah free. masih mood cuti. belum keje lagi. baik manfaatkan habis-habisan.

blog ni diberi tajuk LEPAKLEPAKRESULT GEMPAK. aku buat blog ni 3 tahun lepas. masa tu umur aku 20 tahun. haruslah tajuk belog pun chicky chicky funky funky dan nampak keremajaan tu (konon istilah lepak tu remaja habislah). takde sebab pun nape aku letak title tu. masa create blog, kuar pulak perkataan ni dalam otak then tulis je. masa tu ingat "oh takpe lah nanti lah tukar tajuk" tapi sampai ke sudah tak tukar pun. layankan aje.

masa tu kan student. konon-konon boleh la jadi pelajar cemerlang dengan result yang gempak walaupun kuat bersuka ria. but seriously, tajuk ni tak patut dijadikan panduan hidup. giler lepak tapi result gempak? toksah la nak percayaaaa........

setakat tu je lah bicara aku tentang tajuk belog aku ni. kita berjumpa lagi di lain siaran dengan next challenge pulak.

bai!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..