Thursday, September 22, 2011

pasal makan lagiiii..


DAY 21: A PHOTO OF YOUR FAVOURITE PLACE TO EAT

Assalamualaikum!

hello hello everybody!! sihat? aku ALHAMDULILLAH sihat. cukup makan, cukup tido, cukup kasih sayang =)


so kat sini aku nak share my favourite place to eat. actually i got too many favourite places sebab aku memang suke makan. suke try new things. suke try new environment. kalau ada duit lebih tu, mesti pikir nak gi makan kat mana eh yang sedap-mahal-sikit-kalau-sengkek-takde-peluang-nak-try.


tapi untuk menyelesaikan challenge ni, aku kena pilih 1 tempat je. so i decided to choose..........
.....
.....
.....
jeng jeng jeng








jeng jeng jeng










jeng jeng jeng









BRAPA BANYAK JENG JENG JENG DAAA!!!


here!!!!!!!!!!!!!!




setakat ni kat area Klang Valley aku baru jumpa 2 je restoran ni. 1 kat Times Square kat KL, 1 lagi kat Sunway Piramid, Subang. tape dengar cite, yang kat Times Square tu dah tutup. ntah aku pun dah lama benor tak ke Times Square tu. Dulu zaman belajar kerap gak gi TS tu. pas dah keje, aku gi TS gak. tapi bukan Times Square, aku gi Taiping Sentral. TS jugak what? ape tak puas hati?


nak tau nape aku suke makan kat sini? sebab BOLEH MAKAN SEPUAS HATI. EAT AS MUCH AS U CAN!!! itulah tread mark restoran ni. sape taknak kan? untung wo kalau kau jenis makan banyak tapi taknak bayar banyak macam aku. sini lah pilihan paling bijak!

harga biasa RM25/person adult. kalau kanak-kanak RM10 je kot. ikut ketinggian. so kalau anda baby face dengan ketinggian kanak-kanak berumur 8 tahun, mungkin anda boleh makan kat sini dengan harga EXTREMELY CHEAP!!!!!

tapi kan kan kan. kalau weekdays dari pukul 2-4 petang if im not mistaken, restoran ni bagi DISKAUN lagi tau. RM20/person. weh mahal lagi ke tu?? kalau gi makan kat RESIPI RAHSIA aku jamin RM25 ke atas kalau nak makan makanan berat + drink. pegi la mana-mana restoran standard cam restoran ni, takde nak dapat harga camni. aku dah survey. unless diorang buat PROMOTION la kan.

dan makanan yang disediakan kat sini, peh memang cukuplah! nak ape cakap. wedges, pizza, macaroni, nasi berlauk makanan melayu, western, ayam ala-ala kfc, roasted chicken, whipped potato, cookies, ice cream, hot drinks, cold drinks, soft drinks, fruit punch, salad..aisy tak cukup space la gua nak tulis sini. semua tu korang boleh melantak je sepuas hati dengan bayaran seperti dinyatakan di atas.




aku selalu makan situ, makan sikit-sikt pastu relax jap. nanti sambung agi makan. pastu relax agi. hah ulang perbuatan yang sama sampai dah jemu dengan sume makanan tu baru blah dari situ. kalau ikutkan, masa diberi untuk makan kat situ cuma 2 jam. tapi setakat ni tak penah pulak aku kena halau kalau dok lelama kat situ. tak tau la kalau nanti korang datang kena halau pulak lepas 2 jam 1 saat korang dok situ.


sebab ciri-ciri di atas la aku suke makan kat sini.

ok bai!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..