Wednesday, April 20, 2011

rase cam nak bako jer!

assalamualaikum

ok part yang aku tulis kat post bawah ni, incik zai buat aku susah hati tu, ngade je lebih.
bukan aku tipu cuma ketidaksabaran hati aku je membuat hipotesis awal camtu.
apelah aku ni.
ramai kawan aku kate since i came back from China, aku taciiiinngggg lebih!
maksudnye, kuat emo lah.

yeke?

tak sedar pulak.

tapi bukan sorang yang cakap.
adekah betoi?
oh no~~ nampaknye aku tak dapat terima kenyataan kot aku dah bukan student lagi.

berbalik pada kes dengan incik zai.
aku ni jenis yang tak suke desak-desak.
bukanlah positive sangat attitude tu.
nak gitau nye, kalau aku ber'sms' dengan incik zai, and suddenly he doesn't reply my sms, i will not text him again and ask 'nape x reply?nape?napeee?????'

i will just let it be
and think positive like 'die dah tido kot'..'die takde kredit la tu'..'ni mesti mesej aku tak delivered ni'.. etc..

since we are not always dating in the phone *sms-ing and calling* we will know update about each other through fb. and yesterday after i arrived home from uitm, i checked my fb and he wrote something on my wall

"mencemburui kamu"

ah sudah. awat pulak dah ni?ape aku dah buat?awat nak jeles-jeles pulak dah?

then i tried bloody hard to remember what did i do, which picture i uploaded yang mungkin menimbulkan keraguan, what did he saw?

pikiaq punya pikiaq...takdak pa-pa pun yang aku ingat..

so i text-ed him and asked, but he didn't reply!!!!!!

maka aku membuat hipotesis sendiri bahawasanya memang aku ade buat sesuatu yang telah menyebabkan dia cemburu sampai tak reply mesej aku.

and i end up wrote it in my previous post.

before i went back to sleep after subuh prayer, i text-ed him again

and around 9.15 am i received sms from him telling that he didn't receive any sms last night, and he's actually tak marah ape-ape ponnnnnnn

aku jek terase lebih

malu dow!!!!

then i asked la 'dah tu ape yang cemburu-cemburu tu?'

nak tau ape?

"aku jeles sebab sayang tagged aku kat gambo kambing bakar tu la. syedap koottt. tak aci dow sayang boleh makan banyak"



APEKAH????????????????????????


do u know i couldn't sleep all night thinking about what i have done and it was only about kambing bakaq??????

astaghfirullahalazim...............

sabo jer ler

rase cam nak bako jer

haha kidding zai. ampun~ =p




p/s = maybe it sounds weird but yes we still use "aku" refer to ourself. kasaq no? tak pun aih. ok jak. nanti lain kali tukar la kot jadi kamek kitak pulak. tihihihihi

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..