Monday, April 25, 2011

favourite song


YOUR FAVOURITE SONG

alaaaaa..nape song? nape bukan songs? banyak favourite song ni masalahnye.

ok lah aku pilih 1 je.

the winner goes to..............................

*bunyi drum kat belakang*







FOR THE REST OF MY LIFE - MAHER ZAIN


sejuk hati den dongar lagu nih. tambah-tambah bile Maher Zain yang nyanyi, aduuuhhh. bertuah sungguh sang isteri.

ada sekali tu naik kete incik zai, die pasang CD yang ade lagu nih. memang die sengaja copy lagu nih dalam CD untuk pasang dalam kete. then mase tuh aku tengah membebel-bebel pasal ape ntah, terus aku senyap siap cakap "ssshhhhuuuuuuu" kat incik zai sambil letak jari telunjuk kat mulut. padahal yang dok membebel masa tu, aku. bukan incik zai. tapi aku soh die pulak senyap. penangan Maher Zain. OH! *ni favourite song ke favourite artist ni?*. lepas tu incik zai cakap "lagu ni ditujukan kepada bakal bini yang berada disebelah". and actually i didn't hear his dedication. i was sooo focus on Maher Zain, sampai die ulang cakap 2x, baru aku macam "hah?"..and after 5 seconds i stared at him barulah aku "oOoOo, ok!haha" sambil sengih-sengih malu.


so this is my favourite song for now.

FOR THE REST OF MY LIFE
I'LL BE WITH U
I'LL STAY BY UR SIDE
HONEST AND TRUE
TILL THE END OF MY TIME
I'LL BE LOVING U!

FOR THE REST OF MY LIFE
THROUGH DAYS AND NIGHTS
I'LL THANK ALLAH
FOR OPEN MY EYES
NOW AND FOREVER I
I'LL BE THERE FOR U!

salam

2 comments:

picairin said...

nak melepaskan batuk kat blog pulak la... uhhhhhhhhuuuuuuuuuuukkkkkkkkk.... hahahahahhahahaha9999

tqah said...

cis..kahak meleleh-leleh! =p

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..