Tuesday, April 26, 2011

favourite movie

FAVOURITE MOVIE

up till now, FAST AND FURIOUS menjadi idaman hati.

dah memang aku sukeee bangat dengan thrill and action movie. from 1,2,3 and 4 sume aku dah tengok. sekarang nak tunggu yang ke 5 pulak kuar. if im not mistaken, 5 May kot.

yeay! tak sabar tak sabar.

ok done with this.

now another story.

i got a call.

I GOT A JOB!

Position: Food Technologist
Location: Taiping, Perak

patutnye aku kena mule keje 1st May, which is next week. tapi because of some reasons, aku minta tangguh pertengahan Mei or awal Jun. tak tau lagi keputusan cane. harap dipertimbangkan.

First of all, aku sangat berterima kasih, syukur yang tak terhingga pada Allah swt. rezeki sume Allah yang bagi. memang sentiase aku doa untuk dimurahkan rezeki. amin amin amin.

ke-2, my lovely mother! mak tak putus-putus doakan aku. doakan yang terbaik untuk aku. mase aku pegi interview pun, mak yang teman. kalau mak restu, Allah akan restu dan permudahkan.

kawan-kawan, rezeki ade kat mane-mane. ikhtiar dan tawakal. percaya Allah!

4 comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..