Wednesday, April 27, 2011

perfect first date

IDEA FOR THE PERFECT FIRST DATE.

Assalamualaikum wbt

harini continue 30 days challenge dengan challenge untuk hari ke-3.

perfect first date? hmmm [berfikir sejenak]. aku tak penah terfikir pasal first date pun. i am the one who likes to do things spontaneously. takyah nak plan-plan. kite redah jek!

tapi untuk menjawab soalan ni, meh la aku berangan sikit.

maybe, for the first date, my partner tu datang jemput kat rumah pastu bawa pegi mane-mane tasik [tasik shah alam je pun boleeyyy] then duduk kat situ boooorrraaakkkkk booorrraaakkk je pasal diri sendiri. ok ke?haha. no idea.

lagi best kot buat camtu dari pegi mall, jalan-jalan, tengok movie, makan. tu dah biase sangat dah tu. biase sangat-sangat. ngan kawan-kawan pun selalu buat dah. buat la something yang adventerous ye tak?

ok ni memang serius. tadi tu aku nipu jek.

aku suke aktiviti lasak. so, for first date, nak ajak daki Broga Hill tengok matahari terbit dari puncak. sumpah cantik! tak caye gi la try. someday aku nak buat photoshoot la kat situ dengan kawan-kawan, or even my partner. mase time sunrise or sunset. due-due pun cantik. mabeles lah!

tu idea je untuk perfect first date. tapi my first date dah berlalu dah pun. so ini hanyalah angan-angan yang tak kesampaian. tapi takpe, bukan first date pun boley buat maaa.

i still remember my first date ngan incik zai, tengok sunset kat tepi pantai adelah salah satu aktiviti dalam list. tapi dengan izin Allah, hujan pulak petangnyeeeee. untuk berfikir dengan positive, aku pun cakap kat incik zai "takpelah tak dapat tengok sunset, kite tengok pelangi je lah". "pelangi lagi? ni hujan, bukan gerimis. mane ade pelangi. kite tengok hujan lah nampaknyeee."

redha....redha...

thats all! nytes~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..