Tuesday, March 1, 2011

welcome march (^^)

it's MARCH!!!!


bulan yang ditunggu-tunggu oleh sekalian food technologist batch aku, sebab bulan ni bulan terakhir praktikal. yeay yeay yeay~


aku pun happy gak sebab dah nak habis belajar kan. pejam celik je dah nak habis. rase macam baru semalam je daftar masuk sem 1. baru semalam je merungut-rungut test banyak, lab report banyak, assignment banyak.
tapi sedih tu tetap la ade sebab ni bulan terakhir aku kat wuxi. alhamdulillah akhirnye impian aku tercapai. nak merase study kat oversea dalam musim sejuk. hah! hamek ko! sejuk sampai ke tulang itam lagi.
harini aku puase. sebab dapat buka awai, dalam pukul 5 lebih. sebab tu aku rajin puase. tapi aku tak rajin nak berjalan kuar beli makanan. jadinye, aku buke tadi makan megi kari 2 bungkus dengan dessert buah strawberry. sadis kan?kan?kan? ;(
ok lah, aku nak menikmati bulan terahir kat wuxi....daaa~~

3 comments:

~batrish♥~ said...

sek kena keja smpai bln 5 lor..huhu
tiada istilah bln terakhir dlm bln mac..uwaaaa...

tqah said...

eh lupe plak..ok statemet tu terkecuali untuk fit..hehe

tqah said...

eh lupe plak..ok statemet tu terkecuali untuk fit..hehe

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..