Sunday, March 20, 2011

looking for job?

Assalamualaikum wbt..
in two weeks time insyaAllah aku akan balik malaysia for good. dan insyaAllah after aku settle down dengan presentation praktikal, report praktikal, dan sesi bercuti bersame ibu tersayang, aku akan memulakan tugasan baru iaitu sebagai JOB HUNTER~
so, kalau ikut plan, insyaAllah dalam bulan 5 aku mule drop resume. sebab kalau boleh aku nak mula keje bulan 6 ke atas. rase macam taknak mula awal. demand kan? nak dapat keje pun tak tentu, ade hati nak pilih-pilih waktu lagi.
sebab aku dah ade plan untuk bulan 4 dan 5. see how's my rezeki la kan.
ade best ade tak best gak praktikal kat obesi ni. sebabnye bile tengok kawan-kawan kat malaysia yang dah mule ke sana ke sini pegi interview, best pulak. aku? memang tak boleh la kan. even nak drop resume sekarang pun kena pikir banyak kali sebab takut-takut company tu call mase aku masih kat china. sebab tu sekarang aku masih bersenang lenang tak cari keje lagi. aku nak tunggu balik malaysia and settle everything baru nak mula. InsyaAllah kalau ade rezeki aku, adelah nanti. tak perlu nak dengki-dengki kat orang lain ye dok?
so pengumuman!!!! sesape tau ade position untuk food technologist atau yang sama waktu dengannye, sile roger aku kat FB aku k! hehehe~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..