Thursday, March 17, 2011

vice dean yang terbaik!

Assalamualaikum..
current temperature is 12 degree. tapi sejuknye macam below 5 degree je. ke aku yang tak sihat ha? rasa sejuk sangat ni apsal?hu~
sekarang tengah menguyah roti cicah sambal ikan bilis minum milo panas. dah pukul 10 malam la baru perut nak lapar kan, kalau awai sikit kan cun la jugak. patut la aku makin membulat *aku salahkan perut*
siang tadi gi lunch lambat sikit. dalam pukul 2 lebih. sampai bilik around 3 pm, tengok phone ade misscall dari lab mate. pastu bile call balik, die kate vice dean nak jumpe kitorang pukul 3. ape lagi, glabah puyuh la aku ngan mim. kelam kabut aku cari log book untuk isi progress projek. tertonggeng-tonggeng aku nulis, tak sempat nak cari meja dah. bawak la segala evaluation form. rupe-rupenye, vice dean prof zhong fang nak soh kitorang pegi jumpe prof zhou peng, lecturer baru yang incharge kitorang.
peh buat ketaq lutut ja.
sampai kat ofis die, borak-borak. peramah giler, best kot. macam kawan-kawan je. memang terbaik! pastu dia kate rabu depan nak bawa kitorang round-round kat statekey lab sambil bergambar then nak belanja kitorang lunch. wah wah wah. die pun salah sorang vice dean jugak. ade banyak vice dean ni. prof zhou peng vice dean untuk international student. giler bangga vice dean sendiri nak bawa makan.
pastu die siap janji nak assign mane-mane student die jadi tourist guide kitorang. sangat la terbaik! balik je dari jumpe die tadi rase senang hati. lagi la buat aku rase taknak blah dari sini.
kenapelah die baru je jadi vice dean for international student? kenapa tak dari bulan 12 tahun lepas?hehehehe..
besok hantar report, lepas tu KITA ENJOY!!!!!
salam

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..