Monday, March 14, 2011

winter to spring (^^)

Assalamualaikum wbt
ni hao ma? wo hen hen hen hao. ni chifan le ma? ngeee~
sekarang musim sedang beransur-ansur berubah. from winter to spring. and now i am enjoying spring season here. MasyaAllah, cantik sangat-sangat sejibik sejebon macam dalam drama-drama korea tu. walaupun aku kat china.
before this, all the pictures look gloomy
but now, sangat ceria macam saye (^^)

no more winter coat yang heavy nak mammmm...
no more sejuk-sejuk.
sangat best lah sekarang. memang mase yang sesuai untuk keluar menikmati keindahan alam ni. sekarang, every weekend kitorang dah plan nak buat ape.
for last saturday, kitorang pegi downtown jek jalan-jalan. dan aku telah shoping 2 helai baju. satu kaler putih yang aku pakai kat gambar di atas dan satu lagi kaler hitam juge macam dalam gambar. kaler je tak same. sesuai untuk aku pakai mase merempit ni. nak tau harga? harga asal ialah RMB 249. tapi sebab sale, aku dapat RMB 30 each. bermakna hanya RM 15 sahaja setiap satu!!! mane tak giler.
dan untuk semalam, kitorang pegi Mei Yuan park yang terletak kat Wuxi jugak. The most beautiful park in Wuxi bak kate alex. memang cantik pun. nak masuk bayar RMB 35 je dan park tu sangat besar ok! seharian lah kat situ.

layan lah video ni yek. sikit je. after this, aku akan siapkan thesis yang baru 30% buat. nak kena hantar jumaat ni. so mungkin tiada update sampai thesis siap. ok paipai

salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..