Tuesday, March 15, 2011

from 120 to 20



from 120 days, now only 20 days left






time runs fast! without we realize it.







Alhamdulillah, thesis sudah siap. wah, earlier than expected. i thought i wouldn't be able to finish it up till this thursday. well, alhamdulillah again. Allah ease my way. =)





i've been in China since 4th december last year and will be back home on 4th april this year. at the begining, i was so excited about counting days but now, i think i better being excited bout exploring China, don't u think so peps?




yeah i know i had about 5 weeks holiday, and because of that reason, apelah nak kecoh 12o hari? 90 hari je kooottt. ramai yang cakap gitu, but do i look like i care? lantak aku lah nak kecoh! that's my rezeki la kan dapat cuti panjang. dah tu takkan aku nak deny my holiday pastu buat degil konon-konon komited giler ngan keje kat sini? hell no!



if im not given that holiday la kan, dah 3 bulan setengah la aku kat sini. tinggal lagi setengah bulan jek. masa baru-baru sampai dulu, ya ampun rase macam mase tu berjalan sangat la slow, terkemut-kemut. mase tu winter, isyak awai around 6.30 pm. aku dengan mim ni dok menunggu isyak aje untuk solat pastu nak terus tido. tau sebab ape? sebab nak buat supaya kitorang rase mase tu cepat sikit. tido tak sedar ape, bangun je dah hari berikutnye. so cepatlah kan dari mengira detik.






keanak-anakan rite? ingatkan umur dah 20an ni takde lah perangai gitu lagi.




so now, our bording date to KL just around the corner. dalam hati ade rase best sebab aku akan menamatkan pembelajaran. tapi ade gak rase sedih sebab nak balik dah. entah bile la pulak aku ade peluang nak sampai sini kan? yes aku akan rindu Jiangnan Uni, rindu bilik aku ni, rindu Wuxi, rindu kenangan kat sini, rindu kawan-kawan.





kat bawah ni ade beberapa gambar bilik aku yang aku akan rindu nanti. Uni mane yang bagi ekon and tivi dalam bilik? Jiangnan Uni la..hehe









front door






hall. carpet sponsored by mohamed






bed up in the sky









study table below bed








tivi and air conditioner yang jarang digunakan









toilet








p/s: yeah, toilet is in the room. so no need to go out la kalau nak pee. oh and 1 more, for international students, girls and boys are mix in the same building. my jiran boy kot..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..