Tuesday, May 18, 2010

zaman comot momot

tadi wat marathon kt fb..terjumpe group bebudak skola rendah aku..tapi batch senior..group tu utk batch diorg jerk..cis, kedek..baru igt nak join..
usha2 pic2 mase skola rendah dulu..waduh3..memory lane betol..tringat zaman kicik2..mase tgk pic sorang senior ni, aku teringat dulu mase kat skola aku agak rapat ngan die..sebab kitorang pengawas n kitorang yg bertanggungjawab jage bilik audio..pagi2 b4 masuk kelas, kitorg yg kena gi pasang lagu2 kat bilik audio tuh..pastu baca sifir..satu skola r dgr pastu follow..dulu penah gak minat kt die..mase tu nampak die r hensem (cute sebenarnye)..matured (senior la katekan)..smart..cool.. tapi tadi mase usha balik pic die, alahaaaaaaaaiii~~ bapak cute..kicik comei jek..cane la aku leh nampak die ngan segala kriteria yg aku sebot eh tulis tadi..padahal bebudak agi..mungkin sebab mase tuh aku pun kicik..nmpk laki besa tua sikit dari aku, da bagus abes r..hahaha..lawak jer r rase bile igt zaman kicik2..
then aku ade tgk pic sorg agi senior aku nih..kenal gak sbb kitorg same2 training taekwondo..dulu slalu buli aku..kalau aku kena sparing ngan die, die bagi kaw2 punyer r..bukan reti nak beragak..aku da r pompuan,kicik dari die, junior plak tuh..die sparing ngan aku cam die nak blasah bebudak lelaki jek..bongok punyer senior!
yang ade kena mengena or penah wat sesuatu kt aku jer aku igt..muke2 lain siyes aku x penah pasan n x kenal pon..
p/s=tetibe semangat nak cari balik pic2 ms skola rendah, nak scan then simpan..kenagan zaman comot tuuu...berharga~~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..