Monday, May 3, 2010

da selesai yang ke 2..

Alhamdulillah..da berakhir paper ke 2 aku..esok paper ke 3 plak..study?? em tgk r cane..sedikit down sebenarnye sebab da ase yg aku xkan sempat nak study sume..so keinginan nak pulun tu da berkurang..

Aku cepat putus ase kan?huhu..sakit kepala utk exam tadi x abes agi..x larat plak asenye nak pikir sal paper esok..tawakal je leh x? kalau da usaha xpe r cakap tawakal ye x..adoi..teroknye la aku nih..

Paper tadi Alhamdulillah overall insyaAllah ok..cume ade gak r satu due soklan yg aku stuck..markah banyak..tapi point yg ade dalam kepala aku sikit jer..da wat aku termenung..lame plak tu aku termenung..huuu~

Tapi aku pelik r..ade membe2 aku yg gune 2 answer booklet..aku ni, 1 pon x penoh..ape yg diorang tulis ha byk bebenor tu? Ke diorang jawab sume 6 soklan instead of 5 jer patutnye? Hadoi..xtau r..aku da cube sedaya yg aku mampu..ha ni baru betol kalau nak tawakal..

Doakan aku utk esok..hope for miracle..

Da x saba nak tunggu cuti..banyak plan dalam otak ni..

Daaa~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..