Sunday, May 16, 2010

pemberitahuan

Assalamualaikum wbt..
sekadar pemberitahuan:
aku x kan accept orang yang aku x kenal yang add aku kat FB..sorry for that..yeah aku publish FB link aku kat sini..tapi bukan untuk semua orang..juz utk kawan2 yang memang aku kenal..kawan2 dari tadika sampai sekarang..aku ni dulu idop nomad..abah aku keje kat petronas..selalu kena transfer ke sana ke sini..so kawan2 aku bersepah2 kat malaysia ni n even kat overC pon..so FB aku hanya utk kwn2 yang aku kenal..utk menghubungkan semula silaturahim..bukan utk cari kenalan baru sangat..aku bukan sombong or berlagak or bajet hot..aku x hot pon..aku cool jer..tapi utk keselamatan..aku ade terbaca kat 1 blog membe aku yang cite sal private information kt Fb kita yg senang2 leh expose kat orang lain yg da jadi fren kita..juz to be careful..so kepada anda anda dan anda jugak..kalau boleh, jangan la accept jer sesape jer yang add korang..demi keselamatan n privacy..bersosial x salah..tapi kena ada limit..sume benda yang kita wat kat dunia ni kena ada limit..bersederhana adalah yang terbaik.. especially to girls..dari gamba2 yg korang upload kat Fb tu, macam2 org boleh buat terutama orang yang ati die kurang bersih..berhati2 k?
so kalau pasni aku reject fren request korang, aku minta maap ye..kalau agak2 korang kenal aku, juz drop some in inbox..then i will alert..k chow cin chow~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..