Tuesday, May 4, 2010

me..award?? cam pelik jek..hehe

Assalamualaikum wbt..

wah3..aku dapat award la..hihi..thanks to miezah yg comei..blog merepek like kerepek ni pon leh plak dpt award yek! syukur alhamdulillah..hehu~



nak kene pilih 15 blogger lain utk dapat award ni..tapi secara jujurnya aku kurang bergaul ngan blogger2 laen..blog aku ni pon not well known..ni lebih kepada personal blog r..yg ade cuma kawan2 rapat n terdekat jer..so xde la aku senaraikan blogger2 lain ye..maap x ikut sangat rules2 award nih..huhuhu..



anyway, tadi da selesaikan another 1 paper..fuh! membunuh weyh membunuh!!!!!!! aku da hampir2 kojol..waaaaaaaaaahhh..x sanggup nak tgk result nanti..jangan la repeat..Ya Allah..janganlah aku repeat..x mo..x mo..x sanggup nak study OSHA da..x sanggup nak hafal regulation n safety2 workplace segala bagai ni..(T_T)

arini birthday my bro yg ke 20 thn..selamat ulang tahun kelahiran buat muhammad haikal b mohd yusof..be matured bro..

salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..