Sunday, May 16, 2010

trimas sume (^^)

Assalamualaikum wbt...
mode skg sgt appy..
seyes aku sayang sume kawan2 aku..
wa terharu beb!
arini 16 mei 2010, birthday aku yg ke tuuutt..haha..sape2 yg kenal aku tau r yg ke berapa kn? so aku dpt r beberapa ucapan dr kawan2 aku..
ekceli, aku x celebrate birthday or any special day..even utk birthday mak aku pon, aku juz akan wat birthday kek je n wish..mother's day aritu aku x sempat nak wat kek, so aku beli je sepotong kt secret recipe utk mak aku..nak beli sebiji, poket tgh gawat..hehe..kalau birthday sendiri, da 2 thn seblom ni memang aku wat kek sendiri..agak sadis x wat birthday cake sendiri utk diri sendiri pada ari jadi sendiri?hahaha..bagi aku ok jer..aku suke wat kek..so memang layan r.. adiah?? memang da berkurun x dapat adiah..asenye mase aku darjah 3 kot last aku wat birthday party n kwn2 bagi adiah...tp biase r budak hingus meleleh agi..adiah ape la sgt..pencil case besi or pembaris ade air n kelip2 kat dalam..tu pun da teruja abes da..penah skali dapat bunga dr secret admire mase aku darjah 6..secret admire tu plak dgr katenye mude 2 thn..baru darjah 4 r mase tuh..bapah ah..mude2 hingus meleleh pun ade ati nk admirer2..advance budak2 zmn aku ni..yg aku pelik, aku pon berhingus n selekah tahap gaban gak..ade plak org minat? rabun ke hape...
arini something special..zainul was the first!!! wah aku suke..haha..ekceli die sepatutnye jatuh tangge kedue eh ketiga pas dila n iera..sebab dila kol aku n soh aku on9 ym..baru aku tgh berusaha nak on laptop, zai call...zai potong Q daa...hahaha..akhirnye die berjaya menjadi org pertama..seminit b4 kul 12 die call..tepat kul 12 die nyanyi lagu appy birthday..ahahahaha..ase cam nak gelak guling2..bukan sebab die nyanyi x sedap, tapi aku terkejut die wat camtu..aku ase die bukan jenis yg camtu..seyes terharu! pastu boooooooooooorrrak lame giler sampai kredit die abes..then aku plak kol die semula booooooooorrrak agi sampai bateri enpon die plak kong..pastu baru stop..hehe..sampai kul 1 lebey gak r..mase tgh gayut ngn die, ade banyak mesej masuk..tapi disebabkan tgh on air ngan die, sume msj tu hold..so ape2 pon die tetap yg pertama..haha..pandai ea zai wat strategi..ape2 pon, tenkiu very much! walaupun juz a simple song n a simple wish, i like~..hehe..appreciate it very much.. i love u! (pengakuan berani mati ni)
not to forget, my best buddies..dila n iera..kitorg ber3 ni da cam power puff girl..haha..(hanya utk pemberitahuan: kitorg bukan lesbou ok..yup we luv each other so much but we r straight!hehe)..diorang sangat sweet..sanggup tunggu lame giler mase aku tgh borak ngan zai tu..pastu kitorang wat conference kt ym..3 org chat skali gus..nak wat voice call..mule2 susah giler sbb aku x dpt dengar sore diorang..pas cuba byk kali akhirnya berjaya!!! pasni iera main gitar n dila nyanyi..waaaaaaaaa~ aku suke sangat2! dila..iera..korang terbaik..sweet..cool..sume r bagi kt korang..aku sayang korang sgt2..aku xley hilang korang dowh..mase aku sedey, ade probs, kecewa, frust..korang ade ngan aku..support aku..wat aku appy..bile aku bahagie, aku ade korang utk share bahagia ngan aku..thanks my frens..luv ya (^^)
yg seterusnya dari kawan2 aku fikri, imam, amy, syiera, adib, fatin, nad n banyak agi..korang, aku hargai sangat!..utk membe2 gpms, korang jgn wat prank party utk aku ea? busuk dow mandi telor..aku xnk!!! huahuahuahuahua...
16 mei pon ari guru kan? so aku pun nak ucapkan selamat ari guru utk sume cikgu2 yang penah mengaar aku dari aku tadika sampai kat uitm skg ni..akhirnye aku masuk universiti gak..dulu cikgu2 slalu warning kalau blaja x pandai susah nak masuk universiti..aku x pandai mane pun tapi alhamdulillah ade tempat utk aku selit2 sikit kt uitm nih..hehe..
again...lots of tenkiu to all~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..