Friday, May 7, 2010

hehu~

Assalamualaikum wbt..

Da abes part 6 weyh!!!!hehehe.. adoi..tinggal agi 1 sem jek kt uitm..sayu la plak..ase cam xnak tinggalkan uitm..nak blajo je sampai bile2..bleh x?huhu..aci x lupekan impian nak sambung master kt ausie n further kt uitm saje atas kecintaan yg amat sgt kt uitm??huhuhu~

UITM DIHATI KUUUUU~~~~~~

Paper siang tadi ok gak r..tapi aku da bajet da ilang markah at least 10..fuh! xtau nak cakap..tawakal saje..

Malam ni nak buang2 mase layan movie sampai subuh..pas subuh nak tido sampai tghari esok..pas zohor nak gi melantak pizza kt sacc mall n chit chat sampai sakit tekak..malam nak gi uptown buang duit..ahad kite balik umah!!!!! Yeay~

Kalau ikutkan, aku nak balik sekarang pon bleh..tapi nak spend time ngan memembe dulu r..nak berpoye2 ngan mereka dulu..da balik kang aku susah nak kuar..bukan sebab mak aku x bagi..tapi aku memang malas nak gi mane2 kalau da balik umah..ase bahagie terperap jek kt umah..layan tb..layan kucing..layan baby2..masak2..waaa..sangat bahagie ok!

Ari isnin mari kite menjerit melolong2 di genting!!!!!!!!!!! Hehu~

Ops..lupe plak..aku nak ucapkan appy belated birthday to my lovely fren awatif 5 mei yg lepas..aku x sempat nak post sal die sbb aku exam..keserabutan kemelampauan bile exam nih..x tau cane nak kawal da..

So awatif, sweet 22 (sweet agi ked a 22??)..may Allah bless u always..appy slaloo..hope dapat keje yg best2 n gaji yg best2..leh blanje kami..hihi..

Salam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..