Thursday, May 27, 2010

aku suke cite thriller..sbb aku thrill..waah~~sangat perasan..

Assalamualaikum wbt..
semalam aku da dapat khatam novel ke3 aku untuk cuti ni..so tugas aku bahagian novel da selesai..skg ni tiba masa untuk marathon movies pulak..ha..ha..ha..[gelak x eklas]
mule2 aku layan novel tajuk 2x5..kaki novel punyer..ok la..ayat die sempoi..but then love story..kekadang tu bosan gak..seminggu lebey kot baru aku dapat abeskan..novel ke2 tajuk jaja&din..jemari seni punyer..cite ni pon sempoi..pasal girl yg jatuh ati kat sorang ostad n soh parent die meminang ostad tu..tapi girl ni plak jenis sosial, free hair, x jaga aurat n solat sangat..opkos happy ending la kan..last2 die jadi gak muslimah sejati..
novel ke3 yang aku layan ni tajuk Nama Atas Kertas..thriller one..ade gak selit sal love2 sikit..tapi sikit jek..n im totally crazy with this one..memang best r bagi aku..cite die pasal sorg pembunuh bersiri yg misteri..pembunuh ni suke bunuh orang..eh, da name pembunuh ye x? memang r bunuh orang..tapi sangat cool ok!hehe..bongok aku nih..pas die bunuh orang, die akan letak 1 ketas dlm mulut mayat tuh..kt ketas tu ade tulis huruf2 cam puzzle..pihak polis kena selesaikan puzzle tu untuk dapat clue2 sal pembunuh ni..pembunuh ni sangat la licik + bijak..memang xde bahan bukti langsung yg polis leh jumpe kt tempat kejadian.. cara die bunuh orang plak memang kejam r..die tusuk leher orang betoi2 kat tengah bahagian ade anak tekak tu..eh jap..nape panggil anak tekak ea? bile plak tekak leh branak? hmmm....lain kali r pikir..ok back to the story..die akan tusuk pisau die kat leher sampai tembus ke blakang..so memang totally out la sape yg kena..xde harapan langsung nak idop..nyawa2 ikan pon xde apetah agi nyawa2 kambing..total orang yg die bunuh ialah 4 sebelom polis dapat tangkap die..sume 4 mangsa die ade puzzle tapi yg berlainan..nak tau nape die bunuh orang2 tu? nak tau sape pembunuh tu? nak tau camne die pilih mangsa2 die? kena r bace sendiri..beli kat kedai pena warisan bile da buka sem nanti..muahahaha.. klimaks cite ni bile die berdendam giler ngan polis atas sebab2 tertentu, then die culik sorang polis pompuan [salah 1 watak utama]..pastu die anta obituari [cam nota r] kat polis laki [kawan polis pompuan tu] tulis nama pompuan tu and waktu die mati..mase polis laki tu dpt obituari tu, mase mati pompuan tu adalah 12 jam kemudian..maksudnye die ade harapan agi r nak selamatkan pompuan tu..tapi dlm misi nak selamatkan pompuan tu, die kena selesaikan banyak puzzle, sudoku, and teka silang kata untuk tau lokasi pompuan tuh..fuh, memang mencabar dowh..ending?? lu pikir la sendiri..=p
aku memang suke cite thriller2 camni..penulis ramli awang mursyid, kalau buat citer thriller, memang masyuk r..aku dapat abeskan dalam mase 1 ari je..pecah rekod tuh..
pasni nak cari agi story2 misteri, thriller, bunuh2 nih..layan..kena ngan jiwa beb!..hahaha..
ok, got to go..maghrib sudah..tata~~
salam

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..